birma og tredjemann Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Fikk positiv test i dag (på ikm). Endelig satt spiren vår. Håper den klorer seg fast denne gang. Forrige gang endte det med MA i uke 12. Har ikke lyst til å oppleve det igjen. Men nå skal det gå bra :-) Tralalalala.... er så glad i dag!
Ellen Margrethe Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 velkommen skal du være. Kjekt å være den første til å hilse på deg. Har selv hatt to SA, men er gravid 5+6. Lykke til og tenkt positivt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå