trillersnart Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg er så misfornøyd med NAV og måten de jobber på. Jobber selv med saksbehandling og kan virkelig ikke forstå hvordan ett system kan bli så tungt! Tanken bak sammenslåingen var vel ikke det her. Jeg har søkt om foreldrepenger for 2 mnd siden. Har nå gått ut i permisjon uten å få ett eneste svar. Kan vi påvirke det her på noen måte? Hvordan erfaringer er det der ute i forhold til måten NAV behandler dere på? Dette må jeg gjøre noe med. Noen må vel sitte med ett eller annet ansvar i forhold til systemet. Det som imponerer meg mest er at ingen veit noen ting på NAV, alt blir sendt videre. Jeg har fått så utrolig mange rare svar på hvorfor min søknad ikke blir behandlet. Vil gjerne høre flere historier.
klg,2 boys now:) Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 hadde mange episoder med de da jeg bodde i trondheim å var langtidssykemeldt.har heldigvis flyttet til en mindre komune nå å her er de heldigvis mere hjelpsome.i trondheim var de sikkelig frekke og innrømte aldri feil.sa det til de mange ganger at hadde de vært en privat bedrift,hadde de vært konkurs for lenge siden
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Hei.. ble nesten bare irritert av å lese overskriften for jeg har nå ventet i over 2 mnd på sykepenger og min arb.giver har sendt papirer 3 ganger for de påstår at de ikke har fått det hehe.. så nå skylder de meg over 40.000 kr og det er jo fanden ikke mulig. Har da regninger som skal betales osv.. er så sint så sint på dem.
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Jeg HATER nav kontoret!!! Hadde jeg vært like ineffektiv og inkompetent på jobben hadde jeg vært sparket på dagen!!! det går ikke an!! makan til njæei, det vet jeg ikke, nei du må komme tilbake i morgen, for da er hun som kan det dær på jobb... nei!!! rekvisisjon!!! hvorfor kommer du alltid å skal ha det når jeg er på jobb??? hjelp det kan jeg ikke.... måtte fan meg fylle den ut selv å finne fram nummer å greier selv.... Skulle tro at hele staben var hentet fra databasen med personer med varig tilrettelegging i arbeidslivet!! Åh...det var godt!!! :):)
trillersnart Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 He he.. kjenner meg igjen i disse svarene. Og følelsen av å få lirt av seg noen gloser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå