Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 De hadde fått beskjed at de kunne ha med seg litt kjeks og frukt idag på skolen. Holder på ett prosjekt som de har brukt veldig mye tid på og skal bruke hele uken på. Han fikk velge kjeks selv, og fikk med seg en kjeks med sjokolade på. Jeg var litt i tvil om jeg skulle sende med han kjeks som jeg hadde valgt eller som han hadde valgt selv. Tenkte jo det ble med sjokolade på når han fikk velge. Jeg sendte ikke med han hele pakken. Tok utav noen og la i en tupperware boks. Syntes slike ting er vanskelig jeg. Vanskelig å vite hva de andre gjør og vanskelig å nekte han noe når det ikke er regler på det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Ja det hørtes litt vanskelig ut. Jeg husker når jeg gikk på barneskolen, vi hadde en streng lærer som sa at vi kunne ha med noen kjeks i spesielle anledninger, men hvis det var mer sjokolade enn kjeks så tok hun dem. Jeg hadde ikke brydd meg om det. De koser seg nok med de kjeksene de har med =)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Er jo dumt at de ikke er litt konkret på hvor mye barna får ha med seg. For når de formulerer seg så åpent kan det fort bli store forskjeller; Noen har kanskje med seg 2-3 kjeks mens andre har en hel pakke. Men så lenge info'en er så lite konkret må jo skolen/læreren ta det på sin kappe... Men, så stusset jeg på noe annet... Får de ikke ha med frukt HVER dag??
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2008 Min har med seg en eller to gulerøtter og ett eple hver dag, så de får lov til det ja. Det er sånn frukt ordning på skolen, men denne uken har de ikke vært på selve skolen hele tiden, så tror ikke de har fått frukt og melk de to dagene dette gjaldt. Så var nok derfor det sto de dagene på planen. Jeg sa til gutten min at han måtte dele med seg med kjeksene hvis det var noen som ikke hadde, eller ikke hadde så mange: Men han kom glad hjem og fortalte at han trengte ikke dele, for læreren hadde sagt de ikke trengte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå