Gå til innhold

Blir man aldri ferdig med å spy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 9+2 i dag og tenkte kanskje at det blir bedre snart, men tok feil der gitt! Er litt lei av daglige møter (x fler) med doskåla!! Bare til nå i dag har jeg alllerede vært der 4 turer!!!

Andre som er lei morgenmøter som ikke er så hyggelige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er i 10 uke nå og begyndte å spy ca i 3 uke. Har vært innlagt 2 ganger til nå. Av legen min fikk jeg afipran mot kvalmen, men var ike særlig effekt av de.

Etter noen turer på KK har jeg fått noe som heter Zofrran, de er ganske dyre (ca 400 for 10 stk. . ) men nå spyr jeg bare litt av og til, og ikke alt jeg spiser/drikker pluss litt mer slik det var før jeg begyndte med dem, pluss at jeg har en del avlastning i hjemmet slik at jeg kan ta det med ro hele dagen. Er kjedelig, men om jeg prøver å gjøre noe annet enn å ligge/sitte rolig er det på an igjen.

Mannen min er og 40 % sykemeld for å ta seg av gutten vår som skal bli storebror og husarbeid og alt annet som skla gjøres. .

Skrevet

Afipran funker ikke, for det har jeg her.. Men Zofran vet jeg hjelper og ja, jeg vet det er svindyrt. Er tabletter også som du får som synonympreparat som heter Ondansetron, og de er ikke så dyre.

Har prøvd det også, men heller ikke det funker så må bare prøve å slappe av når jeg har mulighet. Det går nok over snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...