Gå til innhold

Trenger du jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Behind every liberated woman there is another woman doing her dirty work for her.

Vel, da har jeg i alle fall funnet ut hvor det skorter og hvorfor jeg har skuldre i ørehøyde, kronisk søvnmangel og antakelig deadline-trøbbel større enn noensinne i historien. Jeg mangler noen til å gjøre drittjobbene så jeg kan gjøre mine opplyst frigjorte greier. Helvete heller. Neste gang noen får en brainwave om samfunnsomveltning håper jeg vedkommende blir kvalt med egen idealisme.

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Er nok ganske så arbeidsløs, tar jobben om det ikke bare innebærer dritt. Tør du la meg skrive oppgavene og tror at du står? Jeg er din underkvinne.

Skrevet

Nei, ikke dritt annet enn de dølleste delene av a/s Hus&Heim, skrubbing av kjeler, vasking av tak (ja, det må faktisk gjøres en gang hvert jubelår), pussing av vinduer og sånt mig som ikke har noen glede involvert og som eter tid. Skrive gjør jeg sjøl, det er morsomt. Men kanskje du kan danse for massene så de kan la meg være i fred de to sekundene av hvert døgn jeg har mulighet til å jobbe?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Det er for sånt det fins vaskehjelper. Enten heter de Maria eller så er det et eller annet på P og som har et litt asiatisk preg over seg... Om du allikevel vil ansette en som aldri har vasket et vindu ei heller tak, så tar jeg jobben sålenge det innebærer få arbeidstimer og er bedre betalt enn noe. Danse kan jeg gjøre gratis, er jo et naturtalent og må vise det på beste mulige måte.

Skrevet

Det jeg egentlig vil er å bli to stykker. Når det ikke går kutter jeg heller ned på jobb - men du kan gjerne danse litt her likevel!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Da må du enten bli en mutant eller forsøke å bli diagnosert med personlighetsforstyrrelse...

Trodde du ikke likte dans. Men jeg danser jeg, hva som helst. Jeg er allsidig...! For deg.

Skrevet

Jeg kan late som?!

Det er jeg innmari god på:P

(bare spør bestemor!)

Skrevet

Late som du jobber? eller danser? eller vasker tak? De to første kan jeg sjøl, forresten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...