Dronningen! Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Du har min fulle sympati.. God bedring
Gjest Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Prøv akupunktur! Jeg hadde kronisk i over 5 år (ble imun mot alle antibiotika kurene) og ble kvitt det med akupunktur. Bank i bordet, nå har jeg ikke hatt det på 4 år! Slapp til og med unna under graviditeten (da er man visst veldig utsatt). God bedring i alle fall! Føler virkelig med deg!
Gjest Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 takk for omtanken dere.. har stått i dusjen i hele natt...nå begynner endelig antibiotikaen å ta litt tak.er bare 1 måned siden forrige gang, så er nok på tide å vurdere noen alternativer ja..er utredet uten at de finner noe. kan jeg spørre hvor du fikk akupunktur, pris og hvor de setter nålene?
Gjest Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Hei! Hvis nicket ditt sier noe om du hvor du bor kan dette passe perfekt Jeg har vært hos Morten Sørli hos Dybwad Fysioterapi ved Colosseum på Majorstua. http://www.dybwadfys.no/ Betaler 250 kroner gangen, tar ca 30 min hver gang. Nålene ble satt på bena (rett nedenfor knærene og rundt anklene), ved håndleddet og på magen. Ingen av punktene er veldig ømfintlige.Etter at nålene er satt ligger man og slapper av i 20 min (veldig deilig synes jeg) før nålene fjernes igjen. Anbefalles!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Uff... Skal ikke komme inn på min UVI-historie, men den er lang og kronglete. Det som faktisk hjalp til slutt var en hestekur med tranebærekstrakt (fatter ikke at jeg ikke prøvde før). Det er vel to år siden, og ikke hatt antydning til uvi siden. Ønsker det god bedring uansett. =))
plastblomst♀♂♂ Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 For meg hjalp også akupunktur. Tok det i 2004 og har ikke hatt UVI siden. Heller ikke under graviditetene.. God bedring!
Gjest Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 nå ble jeg motivert til å prøve akupunktur, takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå