Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Står vel i fare for å bli buet ut herfra, men sånn her er det ihvertfall. Ganske ny i dette nett-dating opplegget. Tenkte jeg skulle prøve det ut. Fikk kontakt med en veldig koselig fyr, mange felles intr, meninger og verdier. Han hadde et bilde på profilen og så at han var ganske ung og regnet med at det var et gammelt bilde, noe det var. Men det var en veldig pen gutt. Nå, etter ca en uke med prat la han ut to nyere bilder av seg selv. Og jeg ble kjempe skuffet. Ikke min type i det hele tatt! Fra mitt syn så er han en skikkelig nerde bonde med buksa oppi rassen og flanellskjorte dyttet nedi buksa. En fellsekjøp caps som han har på begge bildene og ser helt "død" ut på begge bildene. Jeg har ikke følt noe kribling, men han var interresant og det var hyggelig å snakke med han. Nå har jeg bare lyst å la være å snakke med han igjen. For dette er ikke noe jeg blir tiltrukket av, om personen er aldri så snill og koselig. VI bor på to forskjellige kanter av landet og er ikke intr i å "involvere" meg og møte en jeg vet det skal mye til for at jeg blir forelsket i. Er jeg slem som tenker sånn?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Heisann:) Kjenner til tanken din ang nettdating- har selv vert der:) Vil bare si at det er veldig viktig å bruke tid- bli kjent godt før man stresser det vidre. Mine tanker var iallefall, at dersom mannfolka stressa å skulle treffes med en gang så var de så stressa...føltes best å bruke tid og kjenne på magefølelsen. jeg har møtt totalt 5 stk via nettdating og 3 av desse 5 har jeg falt for..( blitt 2 forhold ut av det ).og da stemte magefølelsen på forhånd....utseendet betyr ikke mye - det gjør det ikke når man er kommet opp i en alder der man er mer bevisst på indre verdier når det er barn involvert. Så min erfaring er lytt til dine følelser- når dine tanker er slik som de er med denne mannen så er det ikke det rette.... Den andre mannen jeg falt for- som jeg enda er sammen med ...og ja jeg tror han er " den rette"....vi snakket etterhvert sammen på mns med web kamera- da får man jo enda mer inntrykk av den andre....og det var bare HELKLAFF når vi møttes...helt utrolig. Så nettdating er en flott ting, i og med at man møter andre man aldri ville møtt ellers.... jeg er iallefall veldig lykkelig....ønsker deg lykke til.....for å finne de beste gutta må man bruke litt tid
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Jeg synes ikke utseende bør være en gjeldende faktor, men er man ikke fysisk/seksuelt tiltrekt av den andre parten, så hjelper det lite at han er snill og koselig. MEN på den andre siden, hvis kjemien stemmer så er det utrolig hvor vakker han blir i dine øyne allikevel! Vært sammen med et par gutter som ikke er iøyenfallende pene, men har en viss sjarm og utstråling som gjør de rett og slett uimotståelige!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Jeg er oppi samme situasjon selv,har truffet en mann som er alt jeg ser etter hos en mann.Men jeg klarer bare ikke å falle for han,og det er så utrolig trist:(For jeg ser hva jeg "mister",men kan ikke tvinge meg selv til å bli forelsket heller...Så det er en kjip situasjon..Og noe av grunnen er utseende hans,han er ikke stygg,fet eller noe slikt.Jeg bare klarer ikke å tenne på han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå