Gå til innhold

Har utseende mye å si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står vel i fare for å bli buet ut herfra, men sånn her er det ihvertfall. Ganske ny i dette nett-dating opplegget. Tenkte jeg skulle prøve det ut. Fikk kontakt med en veldig koselig fyr, mange felles intr, meninger og verdier. Han hadde et bilde på profilen og så at han var ganske ung og regnet med at det var et gammelt bilde, noe det var. Men det var en veldig pen gutt. Nå, etter ca en uke med prat la han ut to nyere bilder av seg selv. Og jeg ble kjempe skuffet. Ikke min type i det hele tatt! Fra mitt syn så er han en skikkelig nerde bonde med buksa oppi rassen og flanellskjorte dyttet nedi buksa. En fellsekjøp caps som han har på begge bildene og ser helt "død" ut på begge bildene. Jeg har ikke følt noe kribling, men han var interresant og det var hyggelig å snakke med han. Nå har jeg bare lyst å la være å snakke med han igjen. For dette er ikke noe jeg blir tiltrukket av, om personen er aldri så snill og koselig. VI bor på to forskjellige kanter av landet og er ikke intr i å "involvere" meg og møte en jeg vet det skal mye til for at jeg blir forelsket i. Er jeg slem som tenker sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke det minste slemt ut. Om alle baserte forholdene sine på ren fornuft hadde sikkert vært praktisk, men det finnes ikke virkelighetsnært. Ikke høres det særlig gøy ut heller.

Skrevet

nei du er ikke slem=)

surlukta gammel felleskjøp bonde=)

dump han=)=)=)=)=)

Skrevet

hahaha forstår deg godt!! DUMP HAN!

Skrevet

Åh, så bra! Jeg er et skikkelig sa,vittighets menneske, og synes så synd på han. han var jo så koselig, men jeg tror jeg fant grunnen til at akkurat han ikke har kjæreste. Huff, stakkars mannen :( Er kanskje ikke noe glansbilde selv, men jeg har ihvertfall vett til å smile på bilder og kle meg til dette tiåret.

Skrevet

Synes over hode ikke det jeg, siden det alikevel er stor avstand mellom dere og liten sjanse for noe forhold. Og ja utseende har faktisk, om men tør og innrømme det eller ikke mye og si, men når det er sakt (synes i hvetfall jeg) at det er i hovedsak personligheten som gjør en person pen eller sexy i noen tilfeller, jo mer man bli kjent men en person jo penere/mer sexy blir den personen... Men i virkligheten ( om man ikke treffer fyren på internett) så er det jo første inntrykket, utseende som først gjør deg intressert og tiltrukket av en person, og er den personen da også hyggelig osv blir den personen som jeg nesvnte tidligere bare mer og mer atraktiv... ;-)

Skrevet

Det er det jeg alltid har ment og stått for. Jeg har falt for "mindre pene" i mine øyne før fordi jeg har blitt kjent med de. Men som sagt er jeg ny i dette og ble skuffet. Og skuffet over meg som ble det siden han var så koselig og vi hadde mye til felles. Jeg er ikke redd for hva andre tenker, for det er opp til meg hvem jeg velger å være kjæreste med. Men helt ærlig, så er dette noe av det mest tragiske jeg har sett. Hadde jeg møtt han hadde jeg vært innstilt på at det var av sympati og det er jo ikke greit å gi han falske forhåpninger heller. Synes han kan finne seg en han fortjener jeg. Men hva skal jeg si til han da?

Skrevet

Det skal jo også sies at fysisk tiltrekning er en viktig del av et forhold.

Skrevet

Selvfølgelig er du ikke slem, utseendet har mye å si, det kan vi jo ikke legge under en stol.

Selv om det er indre kvaliteter som er viktigst - så må vi jo alle innrømme at vi vil ha en pen mann ;)

Skrevet

Jeg tror man må se personen ogsååå bli kjent med han.. Jeg tror det er da man faller for den personen.. Jeg husker jeg så sambo og ble rett og slett kvalm av måten han oppførte seg (møtte han når han var full hver gang i ca 4 mnd), og når han kom for å hente meg (edru), for vi skulle på fest sammen (dette var før vi begynte å "rote sammen"), så falt jeg for han.. Da ble jeg kjent med han, jeg hadde sett han og jeg fikk absolutt ikke noe tenning, men etter å ha blitt kjent med han så var han den eneste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...