Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Så dere "Cold Case" ikveld? Den sangen de spilte mot slutten:er det noen som vet hva den heter? Mvh
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 The End Of The World, heter den. Den var litt anderledes enn versjonen jeg har hørt, jeg liker den med Skeeter Davis. Eller så har også Vonda Shepard sunget den (hun fra Ally McBeal). En av mine favorittsanger...jeg begynte faktisk å gråte da den kom, men nå gråter jeg som regel av Cold Case og de vakre sangene de har der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå