Gå til innhold

"Cold Case" i kveld.


Grip noen i å gjøre noe godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere "Cold Case" ikveld?

Den sangen de spilte mot slutten:er det noen som vet hva den heter?

 

Mvh

Videoannonse
Annonse
Gjest Palodze + snulla og ia
Skrevet

The End Of The World, heter den. Den var litt anderledes enn versjonen jeg har hørt, jeg liker den med Skeeter Davis. Eller så har også Vonda Shepard sunget den (hun fra Ally McBeal).

 

En av mine favorittsanger...jeg begynte faktisk å gråte da den kom, men nå gråter jeg som regel av Cold Case og de vakre sangene de har der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...