Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Har nå vært en stund på sukker men de færreste interesser meg desverre.. Går fort lei av de fleste:( Men så er det en som bare er såååååå sinnsykt kjekk som jeg snakker endel med, MEN han er kun ute etter sex, noe han er ærlig på...! Jeg er jo egentlig på jakt etter den store kjærligheten, men er det virkelig så ille om jeg møter han for å ha sex mens jeg fortsatt leter etter den rette?? Jeg har ett ganske så forutsigbart liv og ett ikke-eksisterende sexliv så jeg er veldig fristet til å krydre litt i tilværelsen da:) Synes dere det er vulgært? Noen som har gjort noe lignende? Var liksom så fast bestemt at jeg skulle finne en seriøs type men han er jo så utrolig deilig at jeg vet ikke om jeg kan motstå So help me girls;)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 tja hvorfor ikke så lenge du bruker prevensjon så du ikke blir alenemor til flere:P Har hatt elsker selv jeg så, funker fint det:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 kan ikke annet en å bli kjempe nyskjerrig på hvem på sukker det er.. haha jeg traff en derifra jeg ett par ganger, det blei sex også men fy fader ass.. han trodde jo vi var kjærster etter på jo.. måtte sende han 10 forskjellige meldinger med tydlig avslag, før siste ble SLUTT Å RING JEG HAR MISTET INTERESSEN.. haha, aldri mere sukker.. Men over til din del, ja hvorfor ikke.. så lenge du ikke får følelses for han da.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Nå ble jeg nysgjerrig på hvem dette var?? Gi meg ett hint da? HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Tror forøvrig ikke det er han jeg vurderer men kan jo være en av mine andre friere... nysjerrig ja, liker ikke despe mannfolk:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå