Gå til innhold

Good night :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får vel ta natta her, tenker jeg. Ser ut som resten av dere har hoppet i bingen og jeg må vel det, jeg og. Skal sove leeeeeenge i morra, i hvert fall helt til snuppa våkner og så skal vi suse litt hjemme før vi drar til barnehagen så sent som mulig :)

 

God natt og sov godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig burde jeg løpt en ti til tjue runder rundt huset først for å litt adrenalin utav kroppen... men jeg gidder ikke!

Nå skal jeg sove jeg også ;-D Jeg SKAL sove!!!

 

Natta til du og alle andre :-)

 

 

 

PS: Det andre tar vi senere... Egner seg ikke på trykk...

Skrevet

Høres deilig ut med morgendagens planer:-)

 

Nå skal jeg binge også. Har hatt en prat med Babyonboard og kjenner at kanskje jeg skulle tatt et par runder rundt huset også! Makan altså!!!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............................;-D

 

 

Sov godt begge to:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...