Karomamma Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg får vel ta natta her, tenker jeg. Ser ut som resten av dere har hoppet i bingen og jeg må vel det, jeg og. Skal sove leeeeeenge i morra, i hvert fall helt til snuppa våkner og så skal vi suse litt hjemme før vi drar til barnehagen så sent som mulig God natt og sov godt!
Babyonboard ;-) Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Egentlig burde jeg løpt en ti til tjue runder rundt huset først for å litt adrenalin utav kroppen... men jeg gidder ikke! Nå skal jeg sove jeg også ;-D Jeg SKAL sove!!! Natta til du og alle andre :-) PS: Det andre tar vi senere... Egner seg ikke på trykk...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Høres deilig ut med morgendagens planer:-) Nå skal jeg binge også. Har hatt en prat med Babyonboard og kjenner at kanskje jeg skulle tatt et par runder rundt huset også! Makan altså!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............................;-D Sov godt begge to:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå