Gå til innhold

Hvordan kommer man seg videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke sett min eks på maaaange uker... Før hun kom nå helgen.. Som en eks og venn..

Men, vi elsker hverandre så høyt.. Begge to..

Det er nå ikke forenelig med virkligheten.. Hun er 15 år eldre og en typisk karrierekvinne.. Og vi bor halve Norge unna hverandre..

Sukk.. Finner man noen ny på sikt? Hver så snill å si så...

Klarer ikke forestille meg noe annet.. Hvordan klarer man å elske på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au, får så vondt av deg....

Kan nesten ikke trøste så mye heller , for jeg brukte laaang tid på en x, hadde til og med ett forhold før jeg var kommet videre (trodde det, men det var bull). Gikk 1,5 år før jeg følte jeg kunne si jeg var videre, og like etter traff jeg han jeg er sammen med nå. Men det krever faktisk en viss innsats, hun forsvinner ikke ut av systemet ditt uten videre, så mye vet jeg. Snakker ikke om noe rebounce eller slikt, men du må endre tankesett, lære deg å leve på nytt uten, innstille deg på at nå er det "det nye livet" bla,bla,bla... Ikke lett, men det kommer, litt etter litt...

Skrevet

Går seg vel til vel...

Kommer nok til å leve alene en veldig god tid.. Det tar nok veeeldig lang tid før jeg er klar for nye eventyr.. Fy fader altså.. Jeg elsker henne sååå siiiinsykt.... Skikkelig lei meg..

Skrevet

Huff, så trist...:-(

Ikke lett med knust hjerte..Blir ikke lettere når den andre føler det samme. Hadde vært lettere å gå videre om i hvert fall èn av dere var klar for det..

*girlanggodklem*

Skrevet

Ikke så mye som kan trøste deg nå. Men jeg er hellig overbevist om at det kommer ei din vei den dagen du er klar for det igjen:-) Helt sikkert!

Nå er tiden for å kjenne på de dype og de såre følelsene en stund. De lærer oss mennesker også viktige ting remember!

Bare ikke dyrke dem......lev litt og gjør fine ting med de du bryr deg om. Les gode bøker og se filmer som får snørr og tårer til å sprute. Gå lange turer i naturen og kast steiner i sjøen. Rop ut og dans som faen!!! Det får ut dårlig energi og fyller på med ny energi:-)

Og en da....så kommer det du minst tror akkurat nå:-)

Digre trøsteklemmer sendes!!

Skrevet

Uff, leit å lese *trøste*

Det tar tid, men kjærlighet dukker opp mange ganger i livet for den som våger!

Skrevet

Vet det er et klisjèaktig råd, men det som hjalp meg mest med å komme videre var å tenke minst mulig på de gode sidene, og mest mulig på de negative. Han var musiker, og jeg tenket: "enn å sitte alene hver jævla helg, det er kjipt det" feks, og det er jo sant. Et samliv med ham hadde blitt å sitte alene store deler av året, aldri ha helgene sammen osv. Hjelper ikke for alle å tenke sånn, men det hjalp meg.

Skrevet

Taaakk for svar og råd .. :-)

Det føles bare så tungt akkurat nå.. Jeg elsker henne så..

Men, det vil vel bli bedre stunder etterhvert..

Jeg vet jo at livet går videre.. Samtidig så er det tungt å forlate en man har så sterke følelser for.. Og som gjengjelder følelsene dine..

Vil bare ha helgen tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...