Karomamma Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Det er lenge siden Driver du og lager julekort til oss alle sammen, he he he....?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Det er selvfølgelig derfor det er stille på henne ja:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Klart det, hun sitter som et pisket skinn å lager julekort til alle oss på dib:-)) Ikke sant Snulder???? Full jobb, hus og fem barn tar vel ikke så mye tid????
♥Snulder Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Hoi! Hoi! Jeg er her!!! Og ja!! Jeg bruker en del tid på å lage julekort ... bl.a. til yndlingsnettmodenmammavenninnene mine! Men egentlig.. så føler jeg at jeg bor i bilen for tiden... To av guttevalpene har begynt på teorikurs, på to ulike dager seff... Dette kommer da i tillegg til all kjøringen man har fra før. Skikkelig æsj er det at jeg har mått jobbe kveldsvaktene mine selv også.... realt missbruk av kveldstimer altså!! Gleder meg til damen som eeeelsker kveldsvakter er frisk igjen, og er klar for å bytte dem til seg igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå