Gå til innhold

omvendt morgenkvalme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spyr og spyr og spyr hver kveld!!

er det flere som har det sånn her inne??

er det noen av dere lure kvinnemennesker som vet om noen lure råd slik at jeg kan bli mindre kvalm,, evnt IKKE bli kvalm og kaste opp???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte sea band på apoteket i går. hjalp litt..

Skrevet

Hey...jeg har hatt det slik i over en mnd...spyr hele dagen lang ....funnet meg noen triks! Spis hele tiden...asså.,...ikke bokstavelig talt men spis så¨du alltid har mat i magen....smp hyppige måltider hele dagen...d gjør nemmlig at man blir mindre kvalm og kanksje ikke kaster opp så mye...prøv deg frem med kjeks...for meg funka bixit kjeks ypperlig til sånn nød spising for å holde blodsukkeret stabilt...når du kaster opp synker det med en gang...d gjør ikke kvalmen noe bedre så prøv å spis ...drikk appelsinjuice etter du har kastet opp...jeg vet d høres fælt ut men d hjalp for meg..leste om d hær inne....erstatter den normale syreverdien du skal ha i magen ...kaster man mye opp mister man det....og magen blir helt bananas...og kjøp seaband....ellers....ikke spis noe du synes høres eller føles ekkelt...garanterer deg du spyr av det...d som virkler appelerende til deg...hvis du ikke har prøvd blå farris halvt om halv med eplejuice...så prøv d...gammelt råd mot omgangsjuka det!=)ellers vil jeg anbefale og ikke hold eigjen på fett i kosten når du kaster popp så mye...mye fett binder ting i kroppen og d kan også gjøre at du slutter å spy...=) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...