Gå til innhold

Nå er jeg helt kake...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært flink og malt et barnerom - hele kvelden tok det, og nå verker det all over....

Tenker jeg blir passe stiv og støl til kveldsvakta i morgen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er flink!

Skal si ifra når rosa sitt rom skal males:-) Skal bare få ut eldstejentas kaos først...

Skrevet

Jøssenampåtrappa, du står på i revehiet, må jeg si. Veldig flink altså!!

Tenkt deg en tur til byen snart forresten?

Skrevet

Jeg hiver meg på første ferja jeg da, vettu! Skal ta vare på malingen til deg også, sprek lyslyslys aubergine(inspirert av Snulders peismur i stua!).

Skrevet

Kjører gjennom byen i morgen jeg - kan legge inn litt ekstra slækk for en kaffekopp eller no sånt, hvis det passer? Var det forresten i morgen det var samling på IKEA?

Skrevet

Så bra!!! Det tar fort litt tid, sånne kjappe prosjekt:-)

 

Men nå er det gjort og nå kan du bare nyyyyte synet av det ferdige resultatet:-)

Skrevet

FLINKA!!! Koselig at du er blitt inspirert!! Kanskje du skule komme en tur og bli ytterligere inspirert?????!!!!!

Skrevet

Flink du da!!!!!

 

Tenker det blir en fornøyd reveunge med et veldig flott rom ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...