Reveenka Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Har vært flink og malt et barnerom - hele kvelden tok det, og nå verker det all over.... Tenker jeg blir passe stiv og støl til kveldsvakta i morgen ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Du er flink! Skal si ifra når rosa sitt rom skal males:-) Skal bare få ut eldstejentas kaos først...
Karomamma Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jøssenampåtrappa, du står på i revehiet, må jeg si. Veldig flink altså!! Tenkt deg en tur til byen snart forresten?
Reveenka Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Jeg hiver meg på første ferja jeg da, vettu! Skal ta vare på malingen til deg også, sprek lyslyslys aubergine(inspirert av Snulders peismur i stua!).
Reveenka Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 Kjører gjennom byen i morgen jeg - kan legge inn litt ekstra slækk for en kaffekopp eller no sånt, hvis det passer? Var det forresten i morgen det var samling på IKEA?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Så bra!!! Det tar fort litt tid, sånne kjappe prosjekt:-) Men nå er det gjort og nå kan du bare nyyyyte synet av det ferdige resultatet:-)
♥Snulder Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 FLINKA!!! Koselig at du er blitt inspirert!! Kanskje du skule komme en tur og bli ytterligere inspirert?????!!!!!
Gummelillan Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Flink du da!!!!! Tenker det blir en fornøyd reveunge med et veldig flott rom ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå