Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Har inntrykk av at de fleste med ME er mer deprimert enn annen syk. Litt oppmerksomhetsyk kanskje. "utbrent", men orker ikke ta ansvar? Er det den "nye" "fibromialgysyken"?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 hm.... og du har ikke forstått så mye om empati, ser jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Hva mener du? Jeg har empati for feks depresjon o.l Det er reelle vonde ting pasienten opplever. Jeg synes bare utrolig mange av symptomene på ME er vage og passer på mange andre sykdommer, slitenheter osv. Det er ikke noe galt i å slite psykisk, jeg har full respekt for det og ønsker det beste innen hjelp. Har bare inntrykk av at ME blir litt "skalkesjul" for å gjøre en psykisk ting over til fysisk.. HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Jeg har vært utbrent, skikkelig også. Sykmeldt i ca 1 år pga det. Og det er ikke det samme som disse pasientene opplever. Og du kan ha så mange teorier du vil, du hadde nok ikke endret mening før du satt der med diagnosen og sykdommen selv. Du mangler innsikt i enkle ting her; hva får en ellers aktiv tenåring, til å plutselig ikke klare de enkleste, morsomste ting? Sikkert moro å ligge i mørket med total stillhet hele tiden, sant?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 En depresjon kanskje.... ? Enig med Hi jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Har dere hørt om google? Søk det frem og les..tror du har godt av det!! Har selv fibromyalgi som er en lignende tilstand, unner ingen denne diagnosen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå