Gå til innhold

BCG


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bestemt at BCG skal tas av vaksinasjonsprogrammet i 2009. Den virker ikke lengre, sykdommen har utviklet seg, det har ikke vaksinen. I våre naboland er den alt tatt av. Norge har tilgang på den samme informasjonen som våre naboland. Hvorfor velger folkehelsa da å beholde den så mye lenger? Og hvorfor gir de den i år? Det er slike ting jeg reagerer på. Man må da kunne stole på de som i så stor grad bestemmer over våre barns helse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var en herre kalt Bjung som så fint uttalte seg i denne saken "Det er en norsk tradisjon"

Med tanke på at kun norge og malta er de eneste landene i europa som har bcg i b.v.p så kan en lure.

 

Skrevet

Hvor gamle er barna når de har fått denne bcgen her i landet?

Skrevet

Ungdomsskolen. Det er den som lager det arret på overarmen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...