Gå til innhold

Ang. vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er motstander mot vaksine. Hvertfall babyer på mm og som er friske og normalt imunforsvar. Min mening, trenger ikke være din mening..

Uansett... Er dere ikke bekymret for at hvis ditt barn blir syk etter en vaksinasjon, så er det nesten umulig å få erstatning/hjelp ???

Og en ting er skadene som skjer rett etter vaksinasjonen. Hva med langtidseffekter.. Det sier seg selv at langtidseffekter vil man ikke kunne få erstatning for.

Dette har jeg ikke kildehenvisning til, så jeg skal ikke si at det er en vedtatt sannhet eller ikke, men jeg sier det fordet:

Myelin dannelsen i hjernen er ikke ferdig før rundt 2 år. Myelin er på en måte fettlaget i hjernen. Vaksinasjon gir en forstyrrelse i denne prosessen. Mennesker med me/ms sees med sammenheng på forstyrrelse i denne prosessen.

Derfor sammenheng.

Hvis du er usikker på vaksinasjon, er det beste du kan gjøre er å vente ihvertfall til barnet ditt er 2 år. Venter du 3 mnd er det også bra.

Vil understreke at dette er MIN personlige mening, og vil oppfordre til å tenke selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er en del sykdommer som går til angrep på myelinet, bl a ALD. Dette laget er det som får nervesignalene i kroppen til å gå fortere, det finnes ikke bare i hjernen.

Det er antagelser så lenge det ikke er bevist, at vaksiner kan ha noe med slike ting å gjøre.

Jeg vet at de sykdommene det blir vaksinert mot, er farlige. Og at de den gang, før vaksinene, skulle ønske de hadde bedre kur mot dem. Bl a tuberkulose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...