Gå til innhold

Stikkpillere til baby!!Hjelp oss litt her!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

lurte på om noen der ute vet om de vi kan gi gutten vår to stk stikkpillere på 60mg,vi har bare disse stikkpillerene nå.Får ikke kjøpt 125mg før i morgen.Så vil de gå greit om vi gir han

to av de vi har?sann han får dosen som han skal ha i forhold til vekten sin??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dosemessig tror jeg ikke det gjør noe, men er det ikke litt voldsomt å putte 2 stikkpiller oppi på en gang? stakkars stumpen.....hehe:)

Jeg ville gitt ham 1 jeg, og sett det an..... blir ikke gutten din bedre, kan du jo gi ham en til etter en stund?

Skrevet

Kan du ikke ringe legevakta for å være sikker?

Skrevet

Vi ga han en tablett for ca en og en halv time siden,men de virker ikke som den har så veldig stor virkning.. :(

jo to stk samtidig høres litt mye ut og skikkelig ubehagelig ut,stakkars lille gutten vår.

Vi var hos legevakten i kveld, han har øreverk,så har begynt på pencillinkur nå da stakkaren!Så tenkte han skulle få seg noe smertestillende også da i natt,da legen sa vi kunne gi han stikkpiller også når vi kom hjem.Men kom jo ikke på at vi bare hadde 60mg liggende da seff.. :P

Men tusen takk for svar!!:)

Skal se de litt ann da før vi gir den andre!

Skrevet

Synes godt du kan gi ham to. De er jo ikke store de tabelettene. Synes du det er litt voldsomt med to på en gang, kan du jo gi dem med ca 20 min mellomrom. De løser seg jo veldig fort opp der inne.

God bedring da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...