*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 ...når man har barn, og er sammen med barnefaren.. Noen som vet noe??
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Så lenge du selv ikke har inntektsgivende arbeid som overstiger ca 130 000 kr pr år (tror det er sånn ca det) så har du rett på studielån. ca 40 000 i halvåret ved fulltidsstudium.
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Men hva med forsørgerstipendet da?? hvor mye er det på?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Forsørgerstipend er vel på ca 1200 tror jeg, men der stilles det krav til samboers/ektefelles inntekt. Den kan ikke overstige så og så mye... www.lanekassen.no gir flere svar ;o)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 Jeg vet.. Har lett, men ikke funnet.. Derfor tenkte jeg å spørre her før jeg graver dypere Takk for svar, og god natt
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2008 Jøss.. Jeg må ha vært i ørska.. Fant det nå *lese*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå