Gå til innhold

Hvordan klarte dere å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil, og klarte det i fjor, men falt tilbake igjen....

Hjeeeeeeelp meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme..?? Håper noen kan svare.

Skrevet

Jeg vet ikke om dette hjelper dere, men jeg også datt tilbake til han heele tiden. Uansett hvor slem han var, uansett hva han gjorde. Jeg falt og falt og falt.

Det som gjorde utslaget var vel at han rett og slett ikke klarte å gi NOENTING til meg og lille. Han var uniteresert i alt som hadde med oss å gjøre. Satt bare å så på TV eller spilte PlayStation heke dagen. Det var rett og slett som å ha to babyer. Etter ca 2 mnd i samme hus var det nok, nok, NOK!!

Jeg kasta han faktisk ut på julaften (jeg vet det var en utrolig teit dag å gjøre det på. men jeg bare fiksa det ikke mer). Jeg prøvde å gjøre det koselig for oss på morningen. Vi skulle pakke opp noen gaver sammen, også dra til mine foreldre for å feire jul på kvelden. Han viste INGEN interesse. Han brydde seg ikke om lille, og satt faktisk å så på TV under mesteparten av frokosten. Jeg fikk NOK.. Det var for det beste, og det visste jeg. Men det var tøft, det var megatøft. Jeg er ikke helt over det ennå, men det går fremover. Jeg har møtt en ny gutt, som viser interesse ovenfor lille, og som virker som en stødig kar. Jeg vet ikke om detta vil funke heller, men det er verdt et forsøk.

Historien mellom BF og meg er lang, komplisert og STYGG. Han har bla.a ved to anledninger prøvd å drepe meg. Hvordan jeg klarte å bli hos han?? Ja, det skjønner ikke jeg en gang..

Jeg vet ikke helt hva mer jeg kan si egentlig. Vanskelig vil det bli, men hvis dere mener det er for det beste så må dere egentlig bare gjøre det. Ingen andre kan gjøre det for dere.

Uansett lykke til..

Skrevet

Det er ikke lett. Grunnen til at jeg gikk fra bf var at jeg syns han røyket for mye hasj, og det gjorde jeg også. Vi gjorde ikke noe enn å røyke hasj hvis det er i huset, og jeg ble lei. Det gikk opp for meg en dag at jeg ikke vil være en sånn mor. Vil ikke være stein hele tiden, så det eneste måten å bli kvitt rusen på er å bli kvitt bf.

Han er en fin far til barna, men han må likssom ha noe innabords hvis han skal være blid og lett å ha med å gjøre når han har fått røyket.

Ikke jobber han heller, så det er jeg som må skaffe mat og klær til barna og ta meg av alt det praktiske ting.

Orker ikke leve sånn lenger. Har nok med de to små vi har og trenger ikke ta varer på en voksen mann til + at jeg trenger tid å komme meg til hverdagen og få leve normal igjen.

Håper det går bra med deg og at du klarer å finne ut hva du vil. Man må være sterk når det gjelder samlivsbrudd og bare tenke på det negative ved å være sammen med bf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...