Joikaboll@ Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 http://www.medema.no/Files/Katalog_08/Produkt/Besafe_iziup.pdf eller http://www.medema.no/Files/Katalog_08/Produkt/Besafe_mulit.pdf Han som evt skal bruke det er 4 år, 110 cm og 18 kg.
Gunn og Gutta Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Vil tro at iziup er mest funksjonabel for gutten din, men du veit jo best hvor godt han må tjores fast, for det så ut som hovedforskjellen på de 2 setene var vesten, og vanlig trepunkt. Hvis du mener det er nok med 3 punt, kan jo det andre være aktuelt.
Joikaboll@ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Snøft... er ikke du i seng :-) Joa, men den veste kan jeg grine meg til uansett hvilket sete jeg går for. Anders er så flink til å sy og tilpasse akkurat som jeg ønsker, og er jeg ikke fornøyd gjør han det om igjen :-) Prata med Elisabeth i dag, så nå er det søkt om ny reiseseng, og da fikk jeg det for meg at vi har lyst på nytt bilsete, ny vogn og ny stol :-) Kravstor sier du, det er straks JUL joooo....
Gunn og Gutta Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Straks i seng:o) Syns iziup så mest praktisk ut, bedre hodestøtter ( kaskje mulighet for høytalere hehe). Er du ikke fornøyd med det utstyret dere har?? for dere har vel både vogn og reiseseng( i den grad den kan kalles det da...haha). Eller vil du ha sånn at du slipper å dra med deg alt fra barnehagen hver dag?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Den iziup-en så absolutt best ut! Mest komfortabel og virka mye mer sikker enn den andre ! Jeg ville ha gått for den ihvertfall!
Neijasså... Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Jeg ville gått for Multi-setet uten tvil, da IziUp-setet ikke har belteføring for hoftebeltet (dvs. den delen av trepunktsbeltet som går over fanget) i det hele tatt. Uten belteføring så kan hoftebeltet fort blir feilplassert, noe som kan være kritisk i en kollisjon. I tillegg så har det ordinære IziUp-setet kommet heller middels ut i test (se f.eks. http://forbrukerportalen.no/produkter/15593/). Det andre setet kjenner jeg ikke noe til, dessverre, men det ser i hvert fall ut til å ha OK belteføring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå