Gurine Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg sliter med isjias-smerter/bekkenlåsning i høyre rumpeskinke. Det gjør skikkelig vondt, og av og til er det vanskelig å belaste høyre benet, for det stråler som kniver der bak. Men så har jeg samtidig smerter nedover i benet, sånn at det småverker litt helt ned i leggen liksom. Er det riktig da? Kan ikke huske at det var slik de to andre gangene jeg har gått gravid. Og så har selvfølgelig kiropraktoren tatt seg ei uke fri, nå som jeg virkelig kunne trengt å få knekt opp litt.. Fortsetter det slik må jeg skaffe meg krykker tror jeg
LilleBebinMammanSin Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 jeg sliter veldig med bekken løsning og bekken låsning.. å jeg har også hatt vondt langt neddi leggene.. for meg kjennes det nesten ut som om det er nerver som ligger i klem der.. for meg har de gått over etter et par dager.. åså kommer de kanskje tilbake etter en uke eller to.. ligg mye, sitt lite.. og gå bare det du må og greier.. ikke noe mere en 20 min dagen.. om du greier det ja.. håper du slipper krykker! lykke til!
Gurine Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Takk for svar. Jeg har klart meg unna bekkenløsning foreløpig, hadde kjempeplager med symfysen under forrige svangerskap, så det er bra. Bekkenlåsningen har også holdt seg delvis unna til nå, nå har jeg 39 dager til termin, så kan vel ikke klage Men fy så vondt. Og med to barn som må kjøres og hentes i skole og barnehage, og mat som må handles osv er det ikke så lett å være i ro. Håper på å greie meg uten krykker, men når det er som verst må jeg støtte meg på veggen og møbler for å komme meg fremover, så da tenker jeg det kunne vært praktisk med noe å støtte seg til. Men de to andre kom et par uker før termin, så jeg trøster meg litt med at det ikke er så veldig lenge igjen. Har du lenge igjen av svangerskapet? Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå