mamma24 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 vi hadde sex no når eg hadde eggløsning,og no har eg gått ein dag over tid. Men kan man bli gravid under sprayingen?
engutttil=) Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 hei! eg blei gravid mens eg spraya. fikk t svar at man starte jo rett i eggløsninga så d gikk heilt fint. det resulterte i en flott gutt på no 1,5 år.
mamma24 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 ok. kanskje eg er heldig denne gangen da. Har reagert på at eg har hatt voldsomme magesmerter og tisset ofte. kanskje eg skal ta ein test da. Har kommet litt brun utflod,men det er alt. Gratulerer med gutten
Kine71 Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Det gjør visstnok ingenting å bli gravid på spray, men det er ikke bra på sprøyter. Fikk beskjed om å ta test før jeg begynte med sprøyter!
mamma24 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Ser ut som eg ikkje trenger det. Har begynt å blø litt no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå