Gå til innhold

fra troll til reima tec.


Anbefalte innlegg

Skrevet

på lørdag kjøpte jeg reima tec til lille på jessheim storsenter. de hadde 30% på alle dresser og fikk den for 900 kr. det betyr at vi har gått fra troll til reima. jeg er litt bekymret fordi troll har funket så bra for oss i utebarnehagen og nå er det jo liksom ikke ull men noe annet inni denne reimadressen da. det utslagsgivende var at lille synes det er vanskelig å kle på trolldressen selv. det går fint når hun tar foret på først også dressen men det er litt slitsomt for en 4åring som allerede synes det er kjipt å kle på seg.

 

kan noen berolige meg med at den holder til 6-8 timers utelek i all slags vintervær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt..

 

b

Skrevet

Den holder! Har sverget til reima tec de siste årene, eldstetøtta mi har hatt en todelt dress i to sesonger, har nå kjøpt ny og håper den også holder i to sesonger. :o)

Skrevet

Da kan jeg i alle fall fortelle deg at av alle jeg har snakket med om vinterdress, så sverger flesteparten til Reima, noen til Troll og resten til andre merker.

 

Her inne ser det også ut til at det er utrolig mange som synes Reimatec er best! Så da skulle jeg tro at den holder til massevis av utelek i all slags vintervær ja;) Men det kommer jo også an på hva du har under.

Skrevet

Den holder! Ellers er det noe galt med den og du bør klage. Her har ungene nærmest badet i dammer med dem og vært like tørre etterpå. Elsker de dressene :-)

Skrevet

Takk for svar. Puh. hehe. Vi har alltid ull under. Lille bruker vel ikke noe annet nå på vinteren.

 

 

Skrevet

Sverger til ull under vi også. Vi har forresten solgt 2 reima tec dresser etter lillemor, begge var nesten ikke slitt, første så faktisk ubrukt ut. :o)

Skrevet

Har kun hatt Reima tec som "hoveddress" til sønnen vår gjennom 4 vintre. Først og fremst fordi det var den første vi kjøpte og bevegeligheten var fatastisk i den! Også er det ikke noe minus at han holder seg varm og tørr i dressene! Og sønnen vår er en skikkelig ute-gutt med høyt aktivitetsnivå!

 

Men jeg kan jo ikke si noe iom hvordan Reima tec er i forhold til Troll, siden vi bare har brukt Rt...

 

Dere blir nok fornøyd :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...