Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 er så sulten!! spiser hele tiden.. føler jeg står å knurrer til folk visst jeg er sulten..og for all del...IKKE forstyrr når jeg spiser.. (eller ,stapper hele brødskiva inn kan man vel si..) 9 uker i dag og dette har holdt på i noen uker,men de siste dagene har vært ekstreme.. håper det gir seg litt etterhvert..
Ayka 09+13+14 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jeg hadde vært kjempeglad om jeg hadde hatt ordentlig matlyst,og i det hele tatt fått i meg mat... Eller lysta på mat har jeg,men får det jo ikke i inn :/ Kos deg med maten du *grønn-av-misunnelse*
* * felicia** Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Deilig med god matlyst da. Men sikkert en fordel at du passer på at det du får i deg en sånn nogenlunde sunt. Kos deg du!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 stakkars.. :/ hadde det gått skulle du fått litt av evnen min med å holde på maten.. koser meg jeg,men litt bekymra over hvor vekta vil gå.. selv om jeg spiser mest vanlig mat..
engutttil=) Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 har kasta 90% av maten i kjøleskapet sia det meste smake rett å slett DRIT. glede meg t eg får smaksløkan i orden igjen. men mat må man ha så eg spis love hearts og knekkebrød=) misunneli på HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå