Gå til innhold

privat ul i sandnes/stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tviler på at jeg holder ut å vente til ordinær ul... hvor tidlig er det vits å gå til ul?? og vet dere om noen jeg kan gå til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg var til ul i veke 7, men då kunne han ikkje sjå noko. VAr ei veke seinare og då såg han knøttet mitt. Eg var hos Rune Mork Braut på Sandnes. Det er ein "kjernekar", og kan anbefala han på det sterkaste!!! Sjøl bur eg på sørlandet. Skal nok skifta gyn, men det er pga det er meir praktisk å få ein i kristiansand. Eg har ikkje gode nok ord for han!

Lukke til!

Skrevet

tusen takk! har faktisk hørt om ham. :) da skal jeg bestille en time,men er jo ikke sikkert jeg får før jul da.. går inn i uke 5 i dag.

Skrevet

Enig, Braut er flink. Men dr Gjessing er flink han også. Han har tatt over etter Ørn, og holder til i Stavanger. Var til UL der igår. Var litt bekymret og fikk komme inn med en gang!!

Skrevet

jeg skulle bestille time der, men han hadde ikke tid før i romjulen.

Skrevet

JordmorJanne

www.jordmorjanne.no (tror jeg)...

Jeg skal der i morgen.... kan gi tilbakemelding da!!

Skrevet

heia *Sjønnassen* !

ja,henne ar jeg også hørt om!! få høre åssen det går da! jeg er jo bare 5 uker,men må på en ul før jul,jeg klarer ikke slå meg til ro med at det er liv der inne..

Skrevet

Forstår godt du vil se spira... Jeg er ca 12 uker nå, så det blir spennende å se:)

Skrevet

åh,så kjekt da. :) jeg er så utolmodig.. vil bare at ukene skal flyyy. :) er det deres første? :)

Skrevet

Vår nr 2:) Ja, det blir spennende!.... Ukene har faktiskt gått ganske fort når jeg tenker tilbake på da jeg var 5 uker... men det går jo megaseint når du er midt oppi det!

Skrevet

åh,ja,går megasent.. jeg har kjent at noe var på gang siden like etter el,og testet positivt på søndag. er så spennende en tid vi går i møte nå!!

ja,så lenge jeg er i fin form fyker nok tiden frem til jul!

Skrevet

Hvor bor du da?

Ja, det er så spennende! Gleder meg til jeg kjenner liv!!

Skrevet

bor på forus/lura.

ja,det må bli magisk den dagen man kjenner liv!! det ser jeg virkelig frem til!

Skrevet

Det er ein FANTASTIK oppleving!!!! Gled deg! :)

Skrevet

heia *Sjønnassen* !

åssen gikk det med deg i dag? jeg venter spent på å få høre. :) så skal jeg bestille meg en time.

Skrevet

hei

jeg bor også i stavanger - går til Smedvig i Hillevåg. Skal til første UL om to uker, da er jeg 7+2: når man har prøverør forsøk så er det vanlig at man går til sjekk da har jeg forstått. De to ukene her kan bare ikke gå fort nok...

Skrevet

nei,jeg mååå ha en ul når jeg er i uke 7-8 en gang.. elelrs blir jeg sprø,vil bare se at hjertet slår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...