OhBaby! Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 jeg tviler på at jeg holder ut å vente til ordinær ul... hvor tidlig er det vits å gå til ul?? og vet dere om noen jeg kan gå til?
mortilgutt Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Eg var til ul i veke 7, men då kunne han ikkje sjå noko. VAr ei veke seinare og då såg han knøttet mitt. Eg var hos Rune Mork Braut på Sandnes. Det er ein "kjernekar", og kan anbefala han på det sterkaste!!! Sjøl bur eg på sørlandet. Skal nok skifta gyn, men det er pga det er meir praktisk å få ein i kristiansand. Eg har ikkje gode nok ord for han! Lukke til!
Smily77 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Var også hos Braut i Sandnes:0) Anbefales:0)
OhBaby! Skrevet 18. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2008 tusen takk! har faktisk hørt om ham. da skal jeg bestille en time,men er jo ikke sikkert jeg får før jul da.. går inn i uke 5 i dag.
Ellen Margrethe Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Enig, Braut er flink. Men dr Gjessing er flink han også. Han har tatt over etter Ørn, og holder til i Stavanger. Var til UL der igår. Var litt bekymret og fikk komme inn med en gang!!
j@d@ Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 jeg skulle bestille time der, men han hadde ikke tid før i romjulen.
Minesmå:)+en til! Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 JordmorJanne www.jordmorjanne.no (tror jeg)... Jeg skal der i morgen.... kan gi tilbakemelding da!!
OhBaby! Skrevet 18. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2008 heia *Sjønnassen* ! ja,henne ar jeg også hørt om!! få høre åssen det går da! jeg er jo bare 5 uker,men må på en ul før jul,jeg klarer ikke slå meg til ro med at det er liv der inne..
Minesmå:)+en til! Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 Forstår godt du vil se spira... Jeg er ca 12 uker nå, så det blir spennende å se:)
OhBaby! Skrevet 18. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2008 åh,så kjekt da. jeg er så utolmodig.. vil bare at ukene skal flyyy. er det deres første?
Minesmå:)+en til! Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 Vår nr 2:) Ja, det blir spennende!.... Ukene har faktiskt gått ganske fort når jeg tenker tilbake på da jeg var 5 uker... men det går jo megaseint når du er midt oppi det!
OhBaby! Skrevet 18. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. november 2008 åh,ja,går megasent.. jeg har kjent at noe var på gang siden like etter el,og testet positivt på søndag. er så spennende en tid vi går i møte nå!! ja,så lenge jeg er i fin form fyker nok tiden frem til jul!
Minesmå:)+en til! Skrevet 18. november 2008 #14 Skrevet 18. november 2008 Hvor bor du da? Ja, det er så spennende! Gleder meg til jeg kjenner liv!!
OhBaby! Skrevet 18. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. november 2008 bor på forus/lura. ja,det må bli magisk den dagen man kjenner liv!! det ser jeg virkelig frem til!
mortilgutt Skrevet 19. november 2008 #16 Skrevet 19. november 2008 Det er ein FANTASTIK oppleving!!!! Gled deg!
OhBaby! Skrevet 19. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. november 2008 heia *Sjønnassen* ! åssen gikk det med deg i dag? jeg venter spent på å få høre. så skal jeg bestille meg en time.
b77h Skrevet 19. november 2008 #18 Skrevet 19. november 2008 hei jeg bor også i stavanger - går til Smedvig i Hillevåg. Skal til første UL om to uker, da er jeg 7+2: når man har prøverør forsøk så er det vanlig at man går til sjekk da har jeg forstått. De to ukene her kan bare ikke gå fort nok...
OhBaby! Skrevet 19. november 2008 Forfatter #19 Skrevet 19. november 2008 nei,jeg mååå ha en ul når jeg er i uke 7-8 en gang.. elelrs blir jeg sprø,vil bare se at hjertet slår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå