Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Noen som har opplevd foster som kan være veldig aktiv noen dager og svært rolig andre? Dette er tredje dagen med svært lite aktivitet, jeg kjenner små bevegelser men de er få og langt i mellom. Har vært på jobb sent, og kjente fosteret da jeg lå i sengen tidligere i dag, men da også litt svakere enn ellers. Nå har jeg drukket masse isvann, og kjenner at det er litt bevegelse i bekkenbunnen, men veeeeldig svakt. Skal til jordmor i morgen, men har veldig lyst å kjenne et solid dunk før den tid.....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 prøv å drikk noe som inneholder sukker. og hvis du fortsatt ikke får noe særlig respons burde du ringe føden å høre med dem. i mitt forrige sv.skap opplevde jeg det samme, og dro til føden for sjekk. ring på forhåd å hør hva de sier, du kan jo nevne at du skal til jm imorra også da...men de burde ta deg seriøst nå uansett mener nå jeg... lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Bøtter innpå med cola nå, kvier meg for å ringe føden for har inntrykk av at de ikke er så behjelpelige med slikt, heller blir sure for å bli ringt "unødvendig"... venter litt til, for å se om lille kvikkner til.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 jeg tviler på at noen fødeavdeling blir sur for at du ringer. de er jo der for babyen, ikke bare de som er i fødsel.men du kan nok vente en halvtimes tid...la colaen virke litt først:-) jeg opplevde ihvertfall å bli tatt på alvor da jeg ringte.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Prøvde KK nå, men hovedekspedisjonen er steng. Kan jeg ringe telefonen for fødende? Jeg er jo ikke akkurat i fødsel. Skjønner at det egentlig er et dumt spørsmål, men jeg tror nok ikke jeg tenker helt klart.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Og der ringte de for å avbestille timen min.... Hun som gjorde det kommenterte ikke at jeg sa jeg kjenner lite liv i det hele tatt. Synes det er utrolig vanskelig å bli tatt på alvor som gravid i dette helsesystemet.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 I uke 28 hadde jeg tre dager med minimalt med liv, og vurderte til slutt å ringe sykehuset, men heldigvis tok babyen det igjen de neste dagene... Da var det fullt sirkus. Nevnte det for jordmor i går og hun sa at man skal aldri gå og legge seg på kvelden om man føler at ting ikke er helt normalt og at man mener at man ikke har følt nok liv... Så hun mente det var bedre å ringe sykehuset en gang for mye enn for lite. Men babyen min har dager hvor det er sirkus fra morgen til kveld og andre dager er det mer rolig. Men så lenge jeg kjenner litt liv er jeg beroliget.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Jeg hadde ikke funnet meg i aktivitetsløse dager såpass sent i svangerskapet, så jeg hadde nok bare oppsøkt rette instans og krevd en undersøkelse. La oss høre hvordan det går med deg!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Hei, hei HI her. Aktiviteten har tatt seg opp i løpet av dagen, og jeg har nye time i morgen. I går kveld fikk colaen effekt og jeg fikk et par beroligene dunk før jeg la meg. Snuppa i magen har det nok bra så langt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå