Gå til innhold

Grytidlige tegn..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ble gravid, var det enten i går eller overigår. Jeg føler meg oppblåst nederst i magen, og det er nesten mens murringer på en måte. Venter mensen først den 29. november..

Ellers så er det bare innbildninger fordi jeg har sitti å lest endel inne på sidene her nå...hehe..

Noen som har kjent noe såpass tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes jeg kjenner tegn hele tiden. Er utrolig stiv og støl i magen. Skulle trodd jeg hadde trent virkelig hardt. Og det har jeg ikke. Puppene føles større ut., Og mensmurringer.... kjennes ut som den er rett rundt hjørnet... blir gal av dette her. Sikkert bare inni hodet alt sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også noen grytidlige tegn detsom jeg er gravid..

1 dag etter el fikk jeg kjempe store humørsvigninger. Jeg har ikke hatt makan til siden jeg gikk på ppiller, og de måtte jeg slutte med fordi humørsvigningene ble for store... Sånn var de første 4 dagene etter el... De har roet seg litt nå, men er der fortatt, og de nye tegnene som har kommet er trøtthet (jeg har ingen andre grunner til å være trøtt), jeg er hele tiden sulten og i går hadde jeg litt stikninger nederst i magen og bakover mot halebeinet lissom. Jeg vet ikke om dette er tegn på graviditet eller om jeg bare innbiller meg ting, men det er iallefall det jeg har opplevd, og jeg er 7 dager etter el, og 6 dager til en test kan være positiv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå tre dager over mensen... (og den er alltid on time). Har ikke testa meg enda, men skal om et par dager. Ca en uke før jeg ventet mens oppdaget jeg "spotting" og vart skikkelig skuffa og trodde det var TR som var for tidlig. Men så leste jeg om "festeblødning" og det stemte vel akkurat med tidspunktet, så nå er jeg spent på testen.

 

Ellers blir jeg lettere uggen og sulten raskere enn vanlig.

 

Ammer en 11 mnd gammel baby så den følelsen i brystene jeg opplevde da jeg ble gravid med henne, den fins ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Mensmurringer, det er et godt tegn:) Håper det har lykkes for deg:) Jeg fikk også tidlige tegn. Er i 4. uke nå, merker virkelig at noe er på gang. Jeg testet positivt (svakt) i dag. Jeg mener jeg kjente et kraftig stikk i magen allerede to dager etter at jeg tror jeg ble gravid (kan jo ha vært innbilning selvfølgelig). Ellers har jeg noen sinnsyke korsryggsmerter og menssmerter for tida. Har også fått masse kviser, har det aldri ellers Hurra! Og et stort munnsår:) I tillegg har jeg plutselig veldig tydelige drømmer om natta.

 

Lykke til, da!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...