Gå til innhold

Bekkenløsning i uke 14?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 3. Ikke lenge siden jeg var gravid sist, minsten er 15 mnd. Sist fikk jeg bekkenløsning ca i uke 20, og jeg merker allerede nå smerter i høyre side, inn mot rompa og nedover benet.

 

Noen som har fått bekkensmerter/løsning så tidlig? Kan jeg håpe på at jeg bare har strukket noe?? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg merka det så tidlig, og det var med min første. Ble sykemeldt fra uke 19 og fram til termin. :-/

Skrevet

åja desverre:(

jeg er i uke 9 med nr 2 og har allerede begynt til behandling....

Skrevet

Ja jeg også fikk det tidlig. Andre svangerskap og det startet i uke 12.

Skrevet

Jeg ble sykemeldt 100% i uke 14 og ut svangerskapet pga bekkenløsning. Begynte å kjenne det ca en mnd før.... Tidlig ja.

Skrevet

jeg er i uke 17. har bekkenløsning. skal i møte i dag med arbgiver. må si jeg gruer meg litt:/ er 50% sykemeldt foreløbig til vi finner ut om det kan tilrettelegges..

 

er/var dere sykemeldt eller fikk dere svangerskapspenger? hva er best?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...