Morratryne Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg er gravid med nr 3. Ikke lenge siden jeg var gravid sist, minsten er 15 mnd. Sist fikk jeg bekkenløsning ca i uke 20, og jeg merker allerede nå smerter i høyre side, inn mot rompa og nedover benet. Noen som har fått bekkensmerter/løsning så tidlig? Kan jeg håpe på at jeg bare har strukket noe?? :-/
Matildesnusk + lille ups Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Ja, jeg merka det så tidlig, og det var med min første. Ble sykemeldt fra uke 19 og fram til termin. :-/
storebror og junibaby=) Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 åja desverre:( jeg er i uke 9 med nr 2 og har allerede begynt til behandling....
Grigri m/3 gutter Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Ja jeg også fikk det tidlig. Andre svangerskap og det startet i uke 12.
LindaKristin1980 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Jeg ble sykemeldt 100% i uke 14 og ut svangerskapet pga bekkenløsning. Begynte å kjenne det ca en mnd før.... Tidlig ja.
sneipen <3 snuppa Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 jeg er i uke 17. har bekkenløsning. skal i møte i dag med arbgiver. må si jeg gruer meg litt:/ er 50% sykemeldt foreløbig til vi finner ut om det kan tilrettelegges.. er/var dere sykemeldt eller fikk dere svangerskapspenger? hva er best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå