Gå til innhold

Dere som har sekk til barna(små barn) i bhg ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken sekk har dere? kjøper dere feks Bergans som de kan ha når de begynner å skal ha den på ryggen? eller kjøper dere bare en billig en nå i begynnelsen?

Gutten min er snart 16 mnd. skal begynne i bhg nå, har en sånn olerum sekk som han fikk i klubben, den er ikke av de største, så vet ikke, Hva har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Bergans sin til begge. Kjøpte den med en gang fordi det er god plass i den, også bruker de den når de skal på tur i bhg, noe som er ganske ofte.

2 åringen har akkurat begynt å ha den på ryggen :)

Skrevet

Vi har den fra Hel Sport - den som kom ut som best i test i Foreldre & Barn. Fikk den faktisk i barnehagen :)

Skrevet

Vi har Bergans. Fikk til begge i dåpen. 2-åringen er så fornøyd når han kan ha den på ryggen. Bruker den til mye. Overnatting, barnehage, tur...osv. Praktisk og lett å regulere.

Skrevet

Bergans her også...2 åring..fin å ha til senere,blir sikkert ikke `oppbrukt` med det første,en solid sekk :)

Skrevet

Bergans her også. Har en ganske liten sekk, så det er ikke noe problem å ha den på ryggen fra barnet er 2 år gammelt.

Spesielt fint er det at det er sånne clipps så man kan stramme den rundt hoftene og over brystet, slik at rkulderstroppene ikke glir ned.

En flott sekk som varer hele barnehageperioden, og som egentlig ikke er så dyr:)

Skrevet

Vi fikk Bergans sekker i gave til de begge så de bruker dem. Men tuppa bruker ikke sekken sin på tur, så på hennes avdeling har vi hengende en annen sekk med skiftetøy i. Så går hun heller bruke bergans sekken når hun blir så stor at hun går med sekk=)

Skrevet

Oki:) Takk for mangen svar:) Så jeg burde kjøpe en Bergans? Så han har hele bhg perioden?

Skrevet

Begge gutta har Bergans sekkene, er det 12 L tro.

Skrevet

Jeg har Samsonite til vesla mi på 19 mnd, den heter Sammie og ser ut som en marihøne. Bra sekk, men jeg tror nok en billig variant holder lenge i begynnelsen - ihvertfall siden du allerede har en! :-)

Skrevet

vi var på g-sport og kjøpte en sekk til småe barn med bryst reim. den finnes i både rosa og blå. vi er veldig fornøyd med den, og den kostet mellom 200-300kr tror. ser også mange av barna i bhg har denne.

sønnen min blir 2 år etter jul.

Gjest ~Xmas08~
Skrevet

Ingen fancy sekk her...han er bare 18mnd, så jeg ser ikke behovet for en dyr sekk ennå. Han bruker den tross alt bare fra bilen til bhg, og sekken inneholder 1 matboks,1 frukt og en yoghurt..hehe:) og kanskje en lue eller bukse.

Når han blir så stor at de går lengre turer, da blir det nok aktuelt med en ordentlig sekk for ryggen sin del. Neppe før han er godt over 2 år.

Skrevet

Bergans til eldste og Troll til minste. Troll gjorde det bedre i test enn den nye modellen til Bergans, så derfor ble det den. Men er mye mer fornøyd med Bergans-sekken egentlig. Tullete med flere rom osv i en bhgsekk.

Eldste bar sekken selv og var kjempestolt fra hun fikk den 2 år gammel. Minste bærer ikke sekken selv enda, snart 2 år. Fikk den i august. Men kunne like godt kjøpe en skikkelig sekk med en gang enn noe billig-greier når jeg likevel måtte ha en bra senere når de skal bære den med på tur.

Skrevet

Har Bergans til begge to ja.... Den som er 18 liter, ikke den lille 12 literen. Trenger en sekk med mye plass og vi bruker de når vi skal bort på ferier og helgeturer også. I tillegg kan begge har de når de begynner på skolen (er beregnet å vare til ca 9 års alderen)

Skrevet

Vi kjøpte en Bergans først som sist. Orker ikke ha dobbelt av alt. Det blir så mye utstyr og ting i skap og skuffer..

Skrevet

Bare en "vanlig" søt sekk med solan på foreløpig ...

Han bruker den aldri i barnehagen, så det er bare for å frakte ting til og fra (samt at han tydeligvis syns det er stas å ta med sekken sin når vi voksne tar med veskene våre til jobb).

Når han blir så stor at han skal ha sekken på ryggen, og sekken skal med på turer o.l. blir vi å investere i en skikkelig en, men foreløpig er det ikke noe behov i det heletatt.

(Han er 16 mnd og har gått i barnehagen i 4 mnd nå.)

Skrevet

Kjøpte Bergans sin, har så god plass i den. Ikke angra en dag

Får med meg alt jeg trenger til snuppa i bhg

Skrevet

jeg har bare kjøpt en søt, liten, rosa med bompibjørn på. avventer litt å kjøpe en ordentlig en fordi jeg regner med at når den tiden kommer at hun skal ha den på ryggen er det garantert en annen type sekk som er mest populær:)

Skrevet

Vet ikke om den er så billig:-)

Men han fikk den i julegave. Og det er en liten firkantet sekk med bilde av Kaptein Sabeltann.

I den bærer jeg matpakken hans inn og ut av bil/bhg.

Han har hatt den siden han begynte i bhg. da han var 18mnd.

Nå blir han 3 om noen mnd. Men begynner ikke på storavd. før til høsten. Så da bytter vi vel sekk.

Er de på tur nå, så bærer de ikke sekkene sine selv, der tar de matpakkene i en av de voksnes sekker.

Storebror begynte i bhg. først da han var 3 år (begynte på storavd. da.)

Og han fikk Bergans tursekk 12 l da han begynte.

Men som 16mnd kan han fint bruke den han har i borti to år til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...