Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 vi lure på og refinansiere lånet vårt, og auke det med ca 60 000. pga eg har kommet så heilt ut av ting, ikkje fått bet regninger på over to mnd. får ikkje pengene mine fra nav. er slikt vanskli og få til? har ikkje fått bet lånet enda denne mnd heller, for min manns lønn gjekk i reg + mat. off kvir meg slikt til og gå i banken, men eg må
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 For banken sin del så er det en fordel at dere tar tak i dette. Til mer tid som går og til verre økonomien deres går på skakken til verre blir det å ta tak i det. Dere burde vel igrun ha tatt kontakt da dere så at hele lønnen til din man måtte gå til regninger og lånet ikke ville blir betalt. Det hadde menlig ikke vært noe problem å få en mnd betalingsutsettelse på lånet om dette kunne hjelpe situasjonen. Banken er stort sett grei med kundene. Men ta nå tak i dette så fort som mulig. Ring banken i morgen. Legg deg flat og si at dere har rotet det skikkelig til. Så ordner det seg nok så lenge dere har mer sikkerhet i huset eller noen som kan stille som kausjonister for dere. Banken er ikke farlig, så ikke kvi deg for å ta kontakt
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 fekk ikkje hjelp! hadde ikkje bet lånet...enda jeg forklarte situvasjonen. er temlig fortvilet no:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå