(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 www.tinkerbelle.blogg.no de koster bare 1900 dollar.. hehe. velkommen til min urealistiske verden!
Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Var det de i sølv? Dritkule, men hadde aldri klart å gå på så høye heler.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Det var lekre sko. Forresten mye lekkert i bloggen din ellers også. Jeg skulle nesten ansatt deg som personlig stylist, he he.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 ja, var de minime82. kaklehøna.. hehe, ja men da må du gi meg gullkortet ditt! ;p du får heller hente litt inspirasjon der da vettu.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Gullkort, joda hadde jeg bare hatt råd til å betale ned en slik garderobe så Men til våren blir det andre boller, da har jeg satt av to uker til intens sying og jeg driver og samler inn flotte mønstre med 50- og 60-talls inspirerte drakter og kjoler :-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2008 kakle! da kommer jeg en tur, så kan du sy til meg også!!!! ;p
cherry coke Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Ahhh...har ønsket meg et par sorte christian louboutin sko leeenge!! De er så fine! Dyre? Næh, lommerusk=)
Gjest Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Kanskje det ja, jeg trenger jo kanskje noen å sy til som faktisk passer i klærne ettersom jeg har tenkt å gamble på at jeg krymper tilbake til mitt normale meg etter fødselen slik som sist :-) Men må se an formen, det hele avhenger av at hendene mine ikke visner bort til da, slik de gjorde sist jeg gikk gravid (men jeg er jo evig optimist).
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2008 cherry jeg var på nippet til å punge ut for et par i sommer. de var på tilbud. jeg tok til "fornuften" da. haha.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 He he, salg hjelper vel dessverre lite med sånne sko
Monajenten Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 Champagnesko og blåsko <3 <3 <3 http://everywayfashion.blogspot.com
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2008 fiiine! tenker Jose blir glad for det antrekket der i sengen i kveld! ;p
Lavendel*06*10* Skrevet 17. november 2008 #13 Skrevet 17. november 2008 (S)TinkerBelle <3 : For å si noe HELT annet enn det du snakker om .. Hehe Sjekk bildet jeg har lagt ut på bloggen min hverdagsmagi.blogg.no Hva synes du om brillan? Hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. november 2008 ros! oh! har du dyttet ut glasset i et par solbriller? tror nemlig jeg har prikk makene i solbriller. kule dere var.
Lavendel*06*10* Skrevet 17. november 2008 #16 Skrevet 17. november 2008 Nei kjøpte de sånn.. hehe.. www.nostalgia.no Kjøpte de der.. Var i butikken i halden!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 17. november 2008 takk..da kan du sikkert peke på meg og rope hermegåsa..hhaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå