mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 jeg får alltid spm fra folk som ikke har sett meg på ei stund(som har vært gravid) om magen min har dotte ned... men det har den ikke, føles nesten som jenta mi er veldig langt oppe!! er 37+5! beynner å bli nervøs,for at jeg har en mage som er for langt oppe! hva er normalt? er det farlig hvis den ikke detter ned? =/
trine->mai07 og juni09 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Er ikke alle mager som "detter" ned i forkant av fødsel. Men min gjorde det, ganske markant også.. 2-3 dager før vannet gikk. Var da 37+5.
mei&mi + marcus :) Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Vet ikke hva som er normalt, men jeg håper ikke min detter mer ned nå!! Er bare 35 uker men magen har vært langt nede noen uker. Ribbeina er helt fri og det er litt deilig da.. Kan ikke tenke meg at det etr noe farlig om den ikke detter ned..?
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 nei, det er derfor jeg spør;) vet ikke jeg;D
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 dvs at vannet kan gå om 2-3dager? hjeeeelp!!
mei&mi + marcus :) Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 hehe.. åja.. Jeg sendte liksom spm videre..
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 hehehehe! åja:p hihi:p
trine->mai07 og juni09 Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Individuellt det da! Hehe.. Er jo ikke noe fasitsvar.. Kan jo gå 14 dager for den del
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2008 jojo,vet jo det da! bare gikk opp for meg at det kan skje når som helst nå selv tenker jeg at jeg blir å gå to-tre mnd over:p er ikke psykisk klar ennå! hihi!
Fire småtroll Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 Da jeg skulle ha min første sank ikke magen ned i det hele tatt, hadde ungen oppunder ribbeina og kunne nesten ikke sitte oppreist.. Ble sendt på en ekstra UL i uke 38 fordi legen min var redd han hadde tatt helt feil om hvordan ungen lå, at det kanskje var et tverrleie eller noe annet som gjorde at den lå så høyt. På sykehuset beroliget de meg med at dette var veldig individuelt, og ikke noe jeg trengte tenke på, men de tippet jeg ville gå over termin siden ungen fremdeles lå så høyt to uker før termin. Fire dager senere gikk vannet, og det selv om ungen ikke hadde sunket ned.. Ungen sank ned med riene den. Med andremann sank magen ned og hodet skrudde seg godt ned i bekkenet tre uker før termin, og legen min mente jeg ville føde hvilken dag som helst. Men neida, jeg gikk helt til termin jeg, tre uker med noe som føltes som en fotball mellom beina ;-) Så alt kan skje, tror ikke du skal være bekymret, ungen sklir nok nedover når den er klar...
Gjest Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 Med forrige min datt ikke magen i det hele tatt. Det er like vanlig at den ikke gjør det som at den gjør det, og begge deler er helt ufarlig.
Mayken Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 Med snuppa våknet jeg opp søndag morgen og fant magen nesten nede på knærne;) Fostervannet begynte å gå litt og litt den dagen, og dagen etter startet fødselen. Snuppa hadde da ligget med hodet godt ned i bekkenet noen uker og hadde 2 cm åpning i 2 uker før fødselen startet. Dette varierer nok like mye som alt annet. Vi er alle forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå