Gå til innhold

Hva synes dere om den nye salgstaktikken til pampers da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 pk pampers = 1 vaksine mot stivkrampe hos barn i U-land.

Hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fint det da..men jeg liker libero best jeg da....

Skrevet

Helt hårreisende..

Prøver de å gi oss dårlig samvittighet for ikke å velge Pampers?

De kunne støttet vaksineprogram for barn i U-land uansett, spør du meg.

Skrevet

Ja, det er forkastelig!

Liker ikke pampersbleier, har alltid brukt Libero. Nå blir man sikkert båssatt om man ikke bruker pampers. "Jasså, du vil ikke hjelpe barn i U-land,du"

Alt produsenter finner på for å selge produktene sine.. Det har gått alt for langt!!!

HI

Skrevet

Jeg synes dere legger alt for mye i det! Bruker selv pampers, men hadde aldri tenkt over det om jeg brukte et annet merke.

Skrevet

Syns det er flott at de hjelper til med vaksinasjoner!

Og det er også helt naturlig at man bidrar med prosenter av det man får inn. Selger de mye= mange sprøyter, selger de lite= få sprøyter. De må jo også ha penger til å kjøpe disse sprøytene!

Skrevet

Fnis, jeg kjøper aldri en pakke pampers igjen.....fysj....jeg støtter ikke vaksinering under noen omstedigheter.....

Imperialisme kamuflert som medisn når det i virkeligheten er ren gift....fysj, kan ikke de vestlige kvakksalverne bare holde seg her hjemme med gifta si!!!!!

Nei til vaksinering!!!!!!!

Nei til pampers!!!!!!

Skrevet

Synes det er flott at de gjør det jeg. Bruker pampers og har gjort det siden han var nyfødt. Bruker den pga passformen,synes Libero blir klumpete på han.

Skrevet

Ja så flott at du støtter legemiddelindustri og bleiprodusenter, du skjønner en brøkdel av det du burde om du velger å sette barn til verden, kan like gjerne drukne dine sorger i lettmelk.

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke det er å legge for mye i det.

Taktikken dems er å gå på samvittigheten til folk. Pampers gjør ikke dette av godhet. Kun for å selge flere bleier!

HI

Skrevet

Ha ha hva? De fleste småbarnsmødre støtter bleieprodusenter da anonym 22:00;) Skal alle som bruker kjøpebleier la være å sette barn til verden?

Og hva hadde skjedd med befolkningen hvis de eneste som satte barn til verden var kyniske, negative, dømmende og kritiske mennesker som deg?

Skrevet

kynisk, negativ, drømmende- neppe!!! kritisk-JA!!! og hva er galt med det!!! mulig dine illusjoner om kynisme er en smule malplasserte, siden du støtter bleiprodusenter med vakineagenda. Men det er flott du i din bittelille verden blotter "fremmedordtrengen" din så fortreffelig,,,,,googla du opp kynisk eller, MØØØØØØØ....jeg er nesten uten ord når jeg overværere sånt som dette her inn, og her ligger lista lavt for omløp, så jadde, jeg er dybde imponert....åssen skaffa du deg den innsikten der???? den var neppe å oppdrive i hvilken som helst sjappe!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...