Gå til innhold

Noen fra Kristiansand her inne?


Lykkelig08

Anbefalte innlegg

Hei og gratulerer til dere alle med spiren!!!

 

Jeg er ei jente fra Kristiansand som har lyst til å komme i kontakt med andre gravide i Kristiansands området.

 

Jeg er lykkelig gift, har to deilige barn og venter nr. 3, 28.juli.

 

HELT FANTASTISK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg bor i Kristiansand. Venter mitt første barn rundt den 11.juli.

 

Bor sammen med samboeren min ca 10 min fra sentrum og vi gleder oss veldig til å bli foreldre :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

koselig å vite at det er flere fra Kristiansand :-) Nå som vi har noe til felles, hadde det vært gøy å bli bedre kjent.

 

Lykkelig08

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere alle med spiren :-)

 

Er dere i fin form, eller er det noen som begynner å få litt "plager"?

 

Jeg har veldig vondt i korsryggen og murringer, slik at jeg går rundt å føler at jeg snart skal mensen???? men nei, denne spiren sitter og skal få vokse i mammas liv!!

 

Forrige gang var jeg fryktelig kvalm, men har ikke merket noe til de ennå....bank i bordet...

 

Hva med dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Gratulerer alle sammen med positiv test!

 

Nå bor eg ikke akkurat i Kristiansand men bodde der helt til for noen måneder siden. Og befinner meg fortsatt på Sørlandet så eg håper eg for lov å henge litt her med dere;)

 

Eg er gift og vi venter vårt første barn(hatt en SA for en kort tid siden). Er i dag 6+1 og har hatt ganske mye murringer ihvertfall et par uker nå og til dels kjempe vondt i magen men jordmora har forsikret meg om at dette er vist normalt. Får bare tro på det da. Litt kvalme har eg begynte å kjenne, spesielt på ettermiddagen og i dag ble puppene plutselig kjempe ømme. Må si at selv om det ikke er så greit å gå kvalm og ha vondt så er eg takknemlig for hvert et tegn som forteller meg at det står bra til med spiren!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med spiren!

 

Selv om det kan være stor ubehageligheter ved å være gravid, tror jeg man skal være glad for de tegnene man har :-)

 

Jeg går i min 5 uke og begynner så vidt å kjenne tendenser til kalme på ettermiddag og ømme bryster.

 

Kjempe gøy å dele erfaringer med andre i samme situasjon, og når vi bor i samme område, kan vi kanskje treffes etter hvert?

 

Noen som skal på Jonas B.Larsen i Kristiansand den 2.desember?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle! Er nesten så jeg ikke tør å tro at jeg faktisk er gravid. Bekymrer meg masse for å miste/at barnet ikke er friskt. Gleder meg til vi runder nyttår, og faren for spontanabort avtar. Jeg bor i Kristiansand, og har ei hærlig tulle på 1 1/2 år. Termin er 17 juli, og formen er strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer med spiren!!!

 

Jeg er helt enig med deg, det skal bli deilig kommer over 12 uker og at faren for SA avtar....I mellomtiden får vi ta godt vare på oss selv og prøve å ikke bekymre oss for mye :-)

 

Som jeg har nevnt tidligere, er det BIM treff på Jonas B. Gundersen i Kristiansand(tror jeg skrev Larsen, men jeg regner med at alle forstod var jeg mente:-)

 

 

Gå inn på BIM-treff og skjekk dato og klokkeslett!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg skal ha baby også, har termin 26.juli. Dette er vårt andre barn, men første gangen jeg skal føde på SSK.

 

Formen er kjempe fin, og jeg gleder meg til videre.

Bor like utenfor Kristiansand (13 km nord for byen)

Vi veldig gjerne bli mange har, så kanskje vi kan prates litt på msn om noen vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Vi ble jo mange her inne :)

 

Kom nettopp hjem fra storbyferie (4 dager) og er tilbake på jobb.

Jeg har ikke hatt mange plager før jeg reiste på tur men på tur kom selvfølgelig alt! Ene kvelden var jeg så kvalm at jeg ikke klarte å være med ut å spise engang på kvelden. Låg bare i hotellsenga mi og sloss mot en mygg til kl 5 på natt og spydde og småspiste og syntes synd på meg selv.

 

Men jeg hadde en forholdsvis bra tur da, tross alt så det går jo ann å reise i disse ukene men jeg ville ikke akkurat ha gjort det igjen :)

 

Jeg tror jeg vil vente til de 12 ukene har gått før jeg begynner å gå på treff, men da vil jeg gjerne møte dere, hadde vært hyggelig :) Så over nyttår en gang blir jeg nok med.

Nå for tiden føler jeg at jeg har så sykt mye å gjør. Driver å tar lappen i tillegg til at vi ganske nylig skaffet oss valp. Dessuten har jeg ei venninne med kjærlighetssorg og det nærmer seg jul og alt det medfører.....i tillegg til samboer og andre venner som skal ha en bit av meg så jeg drøyer det litt :)

 

Noen som har et forslag til hva man kjøper til en vordene far til julegave?

Og har noen av dere sagt det til familien? Jeg tenkte å pakke inn "verdens beste bestemor/far" til jul og overaske de på den måten, ganske standard men likevel veldig morsomt å se reaksjonene!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen alle sammen!

 

Jeg er akkurat kommet på jobb og sitter med en kopp kaffe og titter litt her inne, før jeg begynner på dagens gjøremål....

 

Tenkte jeg skulle spørre igjen; er det noen som har lyst å være med på Jonas B. Gundersen neste tirsdag? Hadde vært så koselig hvis vi ble noen stykker!

 

Jeg har aldri vært med på noe sånt selv og kjenner jeg er litt spent å treffe mennesker jeg har møtt på denne måten. Men det kan da ikke skade men heller bli en erfaring rikere!!!!

 

PS!

Bonzie,

Jeg må vel ha en hotmail adresse for å komme meg inn på msn? Har ikke hatt hotmailadresse på noen år og bruker kun gmail. Men jeg kan jo selvfølgelig opprette en, så kan vi snakkes der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og god mandagsmorgen :)

 

hadde vært kjempe koselig å blitt kjent med flere som venter søte små omtrent på samme tid :)

 

er det noen som er med på å prøve å få til et treff etter jul?

da er det litt "safere" for mitt vedkommende føler jeg. har kun fortalt de aller nærmeste om mirakelet i magen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli kjent med noen herfra, kjenner ikke så kjempe mange samtidig som jeg har aldri vært på SSK...vil gjerne høre med noen hvordan det er der osv.

 

Noen som har msn???

Jeg håper jeg får til å være med på en BIM treff etter jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt meg på BIM treff i morgen, men var syk i hele forrige uke, i London med jobben i helgen og i dag kjenner jeg at kvalmen har kommet for fullt....

 

Noen andre som er plaget med kvalme?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...