Gå til innhold

I dag håper jeg Frøydis ryker ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har aldri vært noe favoritt hos meg. Trodde egentlig hun skulle ryke ut mye tidligere pga. sykdommen hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun tar jo fantastiske bilder! Og hun har særpreg. Håper Martine ryker.

Skrevet

Håper også frøydis ryker ut i dag! Martine må vinne hele greia :)

Skrevet

Håper Frøydis vinner hele greiene, jeg;o) Syns hun tar de NYDELIGSTE bilder! Håper Marita ryker - nydelig jente, men kjedelig som modell...

Skrevet

lol.. innleggene synes under armen på martine! lekkert!

Skrevet

Heier litt på henne jeg (og der innrømte jeg at jeg ser på...), hun har mest særpreg, og de andre to blir liksom bare søte i forhold. Hun er jo ikke engang klassisk pen slik vi er vant til å tenke, men tar alikevel fantastiske bilder.

Skrevet

Hi hi - kan sikkert retusjere dem bort;o) Men GUD så nydelig Frøydis var på de bildene!

Skrevet

liker hun med leppene jeg.. hun blonde, men ellers er frøydis mest sånn modellaktig.

Skrevet

Synes hun som gikk ut sist skulle ha vunnet jeg! Er skuffa over hele top model hehe :P

Skrevet

Ja, det var Christina jeg ville skulle vinne, men siden hun røk ut så håper jeg på Martine.

Skrevet

Frøydis er mest modell og er utrolig fin på alle bilder hun tar! Håper hun vinner...

Skrevet

Heier litt på Frøydis jeg. Synes det er helt utrolig at hun kan ta så fine bilder og se så kjedelig ut til vanlig:) Hvorfor klippet de ikke pannelugg på henne på make-over? Tror det hadde vært veldig fint til henne.

Skrevet

Håper virkelig hun vinner. Hun er forfriskende annerledes enn de andre

Gjest Palodze + snulla og ia
Skrevet

Jeg sa faktisk til moren min...husker ikke når det var, men før det kom fram at Frøydis hadde ME at jeg håpa at hun kom på 2. plass. Hun er jo den jeg heier på, men for meg så var hun så totalt anderledes (på en god måte) at jeg ikke ville at hun skulle vinne og få tittelen Top Model...det passa liksom ikke! Da det kom fram at hun har ME så er vel sjansen for at hun vinner kraftig redusert, selv om hun tar nydelige bilder. Jeg er veldig pessimistisk, og tror hun er den som ender på 3. plass, men nå håper jeg nesten at hun vinner hele greia!:P Blir en lang uke å vente på resultatet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...