-MtG- Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 På vognen altså. Har aldri skjønt hva det er godt for så kanskje noen kan fortelle meg det?
Odine! Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Den er fin å holde seg fast i når man begynner å sitte i vogna. Lettere å lene seg framover.
LegallyBlond Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Barna holder seg fast i den, den holder tepper o.l littegrann bedre på plass. Eldstemann som satt veldig fint i vogna slapp å sitte med seler, og da var bøylen grei å ha for å holde ham på plass i vogna. Satt mye friere, og koste seg framoverlendt over bøylen =)
-MtG- Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Skjønner. Lillegutt har altid vært urolig og sitti fastpent. Har fjerna fronbøylen på vognene hans fordi han har dratt seg opp etter den når han skulle sove:) Synes det er gret at dem holder seg nede i setet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå