Gå til innhold

Hva bruker man frontbøyle til?


Anbefalte innlegg

Skrevet

På vognen altså. Har aldri skjønt hva det er godt for så kanskje noen kan fortelle meg det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er fin å holde seg fast i når man begynner å sitte i vogna. Lettere å lene seg framover.

Skrevet

Barna holder seg fast i den, den holder tepper o.l littegrann bedre på plass. Eldstemann som satt veldig fint i vogna slapp å sitte med seler, og da var bøylen grei å ha for å holde ham på plass i vogna. Satt mye friere, og koste seg framoverlendt over bøylen =)

Skrevet

Skjønner. Lillegutt har altid vært urolig og sitti fastpent. Har fjerna fronbøylen på vognene hans fordi han har dratt seg opp etter den når han skulle sove:) Synes det er gret at dem holder seg nede i setet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...