atsjo Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Opplevde leamus i nederste del av magen igår.. Kan dette være et tegn på graviditet? Livmoren jobber eller noe? Leter å leter:)
Strandloppa og lillebror Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hei:) Jeg hadde leamus 3. og 2. dagen før ikm. Rett under navlen mot hyre hadde jeg det. Det var bare akkurat disse dagene. Har ikke hatt det før eller etter dette. Det var en veldig rar følelse fordi den var så tydelig. Nesten som om noen hadde en hånd på innsiden og strøyk over et par ganger. Vet ikke om dette er et graviditetstegn, men jeg har hvertfall aldri opplevd det før. Og jeg ble jo gravid:) Ved siden av dette hadde jeg ikke noen andre symptomer enn å være oppblåst. Lykke til:)
atsjo Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Takk for svar=) ja var veldig tydelig med meg også. Lå bare og tenkte over det mens det holdt på. Men har ikke så store forhåpninger akkurat:) Venter på tester i posten nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå