storebror og junibaby=) Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 synes det ser veldig utrygt ut jeg:S
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Vanskelig å si uten noen link du.. hehe
storebror og junibaby=) Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 haha,er det mulig?? var innom å leste det første svaret og,uten å legge merke til det hihi http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15526306&sid=xz4cbaSfuT2684983&WT.svl=Bilde
~sjiraff~ Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Hmmm... aner ikke. Aldri sett sånn sete før.
trillemamma Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Det er faktisk et bra sete, gammelt, men bra. Jeg husker desverre ikke merket. Jeg har hatt det, det var utleiesete via et forsikringselskap, Vesta, tror jeg. Innlegget, der hvor babyen sitter kan pumpes opp, sånn at setet former seg etter babyens kropp. Jeg hadde det til min eldste, nå er han 7 år gammel.
storebror og junibaby=) Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 ok,så liksom fryktelig hardt ut på bildet hehe....Og selen da,er det noe som ville blitt godkjent i dag?og da er det vel såpass gammelt at fyllynga burde vært neste? Har ikke tenkt å hente det setet der,er bare nysgjerrig
trillemamma Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 He he, tror nok ikke at den typen seler er godkjent i dag nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå