Gå til innhold

Pepperkaker har ikke lang levetid her i huset :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en liten boks med pepperkaker i dag. Den ble åpnet etter middagen og nå er den snart tom..

Knerten dyttet inn med begge hendene og vi andre spiste litt nå og da:-)

Ja, ja da er det i hvertfall en type julekaker som blir spist her da, for jeg har krumkaker fra i fjor i kjelleren ennå..... Men de kan jeg jo kaste nå, for å gjøre plass til årets rasjon:-DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepperkaker smaker godt ja:-)

Men krumkaker fra ifjor???? Går det an da????

Hmmm.........her forsvinner alltid krumkakene først, sammen med pepperkakene!!!

Skrevet

Ja, viste seg at det bare var jeg som spiste det gitt...

Skrevet

Inviter meg på restelag i januar da:-)

Skrevet

Vi er også langt nedi den første pepperkakeboksen. Veldig gode, forresten. Sætres pepperkaker i metallboks :)

Det som ikke er så kult, er når pepperkakene blir smuglet inn på det rosa rommet og brukt som basis i kokkeleringen der. Pepperkakesuppe oppi grytene, say no more... Krever sin (støvsuger)mann det der, gitt....

Skrevet

Pepperkaker er elsket av alle her også.. Vi har gjort kål på 3 (tre) bokser allerede..... Men så er vi uhorvelig mange også da!!!!

Skrevet

Her har jeg ikke turt å starte opp med pepperkaker enda. Nok at mor spiser seg skakk av marsipan og clementiner ;-)

Vi er veldig svake på småkaker. Selv elsker jeg å bake, men hvert år går ganske så store doser rett i søpla her også. I år har jeg lovet min kjære at jeg roer ned bakingen. Så får vi se om jeg greier å styre meg da.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...