mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg kjøpte en liten boks med pepperkaker i dag. Den ble åpnet etter middagen og nå er den snart tom.. Knerten dyttet inn med begge hendene og vi andre spiste litt nå og da:-) Ja, ja da er det i hvertfall en type julekaker som blir spist her da, for jeg har krumkaker fra i fjor i kjelleren ennå..... Men de kan jeg jo kaste nå, for å gjøre plass til årets rasjon:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Pepperkaker smaker godt ja:-) Men krumkaker fra ifjor???? Går det an da???? Hmmm.........her forsvinner alltid krumkakene først, sammen med pepperkakene!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Ja, viste seg at det bare var jeg som spiste det gitt...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Inviter meg på restelag i januar da:-)
Karomamma Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Vi er også langt nedi den første pepperkakeboksen. Veldig gode, forresten. Sætres pepperkaker i metallboks Det som ikke er så kult, er når pepperkakene blir smuglet inn på det rosa rommet og brukt som basis i kokkeleringen der. Pepperkakesuppe oppi grytene, say no more... Krever sin (støvsuger)mann det der, gitt....
♥Snulder Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Pepperkaker er elsket av alle her også.. Vi har gjort kål på 3 (tre) bokser allerede..... Men så er vi uhorvelig mange også da!!!!
Gummelillan Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Her har jeg ikke turt å starte opp med pepperkaker enda. Nok at mor spiser seg skakk av marsipan og clementiner ;-) Vi er veldig svake på småkaker. Selv elsker jeg å bake, men hvert år går ganske så store doser rett i søpla her også. I år har jeg lovet min kjære at jeg roer ned bakingen. Så får vi se om jeg greier å styre meg da.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå