Gå til innhold

Ang. Top Model Norge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett på i dag??

Fikk helt sjokk jeg, når vi fikk se klipp fra "Girlcam`en"...

En av jentene sto å danset på badet, og tydligvis hadde hun mensen, så det dryppet jo blod på håndklærna og gulvet mellom bena hennes!

Er det bare meg som syns det er ekkelt? Trodde da virkelig de var mere voksne disse jentene altså!Fysj, ble kvalm!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj..har på tv3, men følger ikke helt med...kanskje like greit..

men så må jeg jo legge til at jeg syns jentene som deltar på top model, norge blir yngre og yngre for hver sesong....

Skrevet

Jeg sjeker på webtv nå. er det episode 10? closeup bilder med bilder?

Skrevet

tror kanskje det var roseblader.....

Skrevet

det var ikke blod da...:P Med mindre hun blør både rødt og gult liksom... Tror nok det var roseblader ja!

Skrevet

Roseblader som drypper fra under håndkle man har rundt kroppen og ned på et håndkle på gulvet, og attpåtil lager flekker?

De rosene de bladene kom fra er jeg jaggu glad jeg ikke har i hus!

Skrevet

Men herregud da... Det var jo både gule og røde flekker på gulvet!! Kall meg dum, men jeg har aldri hatt gul mens.... vet ikke med deg altså, men tror ikke det er normalt....:P

Skrevet

Hun blødde jo på hånkle, hva som var på gulvet er meg revnende likegyldig. Når jeg har mensen så kommer det litt blod på hånkle, og ja det ser ut som blodflekker, selv om jeg ikke har for vane av å dryppe fra meg på et hånkle på gulvet når jeg er ferdig i dusjen.

Skrevet

Unnskyld meg HI, men du tror vel ikke seriøst at hun står å blør på hånkleet?? Enig med deg over her, selvfølgelig er det roseblader og ikke blod! Herregud...

Skrevet

Haha!

Det var så kort klipp av det på tv`en at jeg faktisk ikke fikk med meg at det var gule flekker også!

Uff, så gale, fikk bare helt brekninger å snudde meg bort når jeg såg det "dryppet" rødt!:P

Ja, men da er den saken forklart;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...