Gå til innhold

Invitasjonstekst til dåp...HJELP!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vi har så langt er:

Vi har gleden av å invitere dere til NNs dåp i xx kirke den 01.02.09.

 

Men vi skal samles etterpå i ett lokale til mat. Men vi vet ikke helt hvordan vi skal formulere oss.

 

Hva har dere andre skrevet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter dåpsgudstjenesten (eller skriv et klokkelsett) samles vi i/på (adr.) hvor det serveres lett lunsj/snitter/middag etterfulgt av kaffe og kaker (sett inn det som passer).

 

Vi håper du/dere har mulighet til å feire dagen med oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...