Mamman til Alida J. Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Det vi har så langt er: Vi har gleden av å invitere dere til NNs dåp i xx kirke den 01.02.09. Men vi skal samles etterpå i ett lokale til mat. Men vi vet ikke helt hvordan vi skal formulere oss. Hva har dere andre skrevet???
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Etter dåpsgudstjenesten (eller skriv et klokkelsett) samles vi i/på (adr.) hvor det serveres lett lunsj/snitter/middag etterfulgt av kaffe og kaker (sett inn det som passer). Vi håper du/dere har mulighet til å feire dagen med oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå