liber Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 å hvor lang tid tok det å bli gravid?? jeg brukte den i 5 år, å har hørt mye dumt om den i ettertid. så nå er jeg redd jeg har ødlagt for meg selv.. 5 år uten mensen. fikk den tilbake i april med tablett hjelp.. tok siste sprøte januar 2007, snart 2 år siden
bare meg. Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 jeg brukte p-sprøyten før, tok ca 1 år før jeg ble gravid. hadde gått på sprøyta i ca 3 år. en venninne av meg trengte ca 2år før hun ble gravid etter å ha sluttet på sprøyta.
Madam-mim Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Joda, sprøyta fra helvette det! Gikk på den i 4 år sammenhengende, mista mensen med engang. Etter 1,5 år etter siste sprøyte søkte jeg om hjelp til å bli gravid. Prøvde ulike ting: pergo, fsh-stimulering, aih, og 4 icsi forsøk (prøverør) uten å lykkes. Men så la vi hele prosjektet på hylla etter siste forsøk i aug/sept i år. Og helt uventet ble jeg gravid et par uker etterpå på narturlig vis:) Det er vel svært sjelden noen går så lenge som jeg har gjort, ca 3,5 år etter siste sprøyte. Det vanligste er at alt er i orden i løpet av 2 år. Håper det ordner seg for deg snart:) Den sprøyta skulle vært bannlyst!
liber Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 takk for svar:) skal aldri bruke den igjen hvertfall.. men var lissom så deilig å slippe mensen å
barn nr 5 på vei:) Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 brukte den i 2år eg og..men har bare positive ting og sei om den.tok meg nesten 2 år å bli gravid ijen men syns d va verd d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå