kaos83 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 hva får dere opp rundt min fødsel? når kommer hun? før/etter termin? lang /kort fødsel? elleres rundt fødsel:) frir men kjære snart? klem 011083 termin020209
MyB@by <3 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 jeg får veldig opp 18. her.... men mnd er litt vankslieg... heller litt mot januar?? føler fødselen din ikke blir så veldig lang... føøler du har født før? du kommer iallefall til å føde normalt, og jente di vil ikke være så stor.... din kjære vil nok fri rundt fødselen, mulig etter du har født.... jeg lurer på om jeg er gravid, eller når jeg blir det evnt?? og hvilke kjønn da? 27.02.83 er min data:)
kaos83 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 hei:) takk for svar:) mange som mener hun kommer i januar gitt:) jeg ligger med voldsomme kynnere nå, så om hun holder seg så lenge er jeg glad... får du opp hva som skjer med meg nå? jeg har hatt en liten blødning + løs mage + kynner hele helgen... Du har rett i at jeg har født før:) jeg øler du er gravid innen jan, kan hende du er det nå alt, men iallfall innen januar, bare si om jeg skal se mer:) kjønn: jente
liber Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 kan du spå meg?? har jeg barn fra før og blir jeg gravid snart?? 020283 hva får jeg?? blir veldig gla for svar
MyB@by <3 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 jeg føler du får et lite barn, ei lita jente, så du føder nok noe før termin.... når jeg leste innlegget ditt først så fikk jeg faktisk opp november....:S og 18. men så følte jeg det var noe galt med november, så følte litt mer på det og da fikk jeg opp januar... håper ikke det betyr 18.nov, for det er jo i morgen...:-/ men uansett føler jeg at jenta de blir ei frisk lita tulle som vil klare seg fint:) dere blir nok på sykhuset en stund... tror hun blir lyshåret. jeg føler meg gravid nå skjønner du.... men vi har ikke vært veldig aktive på prøvefronten enda, men skal bli det når mensen kommer nå (viss den kommer) føler du jeg føder når det er varmt eller mer høst da? får du opp noe rundt jobb? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå