Gå til innhold

når hodet fester seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner dere forandring da? merker dere det på kroppen at babyen ligger på en annen måte? hva med kynnere osv...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå etter hodet har festet seg, så merker jeg at ribbeina mine ikke får så mye juling, magen har sunket godt også.

Kynnere har jeg flere av.

Men jeg synes at babyen er generellt mer rolig, mulig at det bare er plassmangel som gjør det.

Skrevet

Jeg kjente ikke at hode festa seg... og sparkene i ribbeina har bare blitt sterkere. Håper magen synker snart for det har den ikke gjort enda. Men kjenner nå at bekkenet har begynt å utvide seg og litt nedpress.

Skrevet

Merker ikke særlig forskjell. Ribbeina mine får fremdeles bank og magen har ikke sunket, den har heller vokst istedet for å falte ut slik den skal nå (9 dager til termin). Kanskje litt mer nedpress og murringer.

Skrevet

Merket lite sånn fysisk men jeg la merke til i speilet at vinkelen på magen under puppene var mer nedover, tidligere stod magen mer rett ut under puppene. Da jeg var på kontroll like etter viste det seg at hodet faktisk var festet. Det var ikke det på kontrollen uken før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...