Gå til innhold

stemamma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er plutselig ikke noe lett å være stemamma.... Tenk at stesønnen min var ett helt perfekt barn han... ikke gråt han noe særlig, var aldri syk, og sov hele natten hele tiden - alt var så enkelt med ham. Ifølge faren.

Men sønnen vår derimot..han er så "vanskelig" han. For han sutrer når han får tenner, og han er våken en gang hver natt (8 mnder).

Jeg er en dårlig mor, for jeg bør bare overhøre at han gråter - for han har ikke vondt. Ifølge faren.

Synes det er utrolig vondt å være stemamma i dag, og føler meg plutselig som en dårlig mor til mitt eget barn.

Måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er en grunn til at han har et barn fra før han der...

Han er ikke en du sparer på spør du meg...

Skrevet

Dårlig mor fordi du ikke overhører gråten? Nei når har jeg aldri hørt..

Mange barn sutrer når tennene kommer, det hadde sikkert mange voksne også gjort hadde de hatt munnen full av svære, kløende myggstikk.

Man kan enkelt og greit ikke sammenlikne barn slik, de er jo like forskjellige som oss voksne. Jeg er sikker på at du er en flott mor!

Skrevet

Vettu hukommelsen er selektiv... Er også stemor. Her kommer far også med slike kommentarer, men de er veldig avslørende av typen: H*n gikk når h*n var 6 måneder var så smart og flink... He,he ja særlig... burde jo vært i rekordboka da jo... dessutten var h*n i veldig liten aktivitet pga en sykdom, så tror heller h*n gikk seint enn tidlig.

Så han var helt oppgitt over vår som gikk når hun var 12 mnd.

Jeg lar sånne kommentarer fly fint inn av det ene øret og ut av det andre... ikke ta det personlig.

Skrevet

Dumme, dumme mannfolk !!

Stol på deg selv med ditt eget barn du.

Sikker på at du er en god mamma !!

Skrevet

Hahaha, må le av det første svaret ditt her. Det skal søren meg ikke mye til før man får beskjed om å kaste samboeren/mannen sin på dør her på dib:))

Til HI vil jeg si at jeg tipper mannen din har både selektiv hukommelse og var kanskje heller ikke den som sto opp med barnet eller pleiet det mens det var sykt.. (=aldri syk i hans hode)

Men ikke tenk at ditt eget barn er vanskeligere - barn er ganske enkelt forskjellige:) Og godt er det:)

Cheer up.

Skrevet

Tenk at det skulle føles så godt å få svar på dette! :) Har ikke skrevet noe her inne tidligere, og ble overrasket hvor bra det føltes både å skrive det ned, og å få tilbakemelding på det!!

Måtte jo naturligvis gråte en skvett.. :) Synes selv at barnet mitt er verdens herligste, og slett ikke vanskelig!! Men det er utrolig vondt å føle at man gjør alt feil...

Takk alle sammen!! :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...