Gå til innhold

Pergo-jenter med IKM uke 49? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dvs vi som er rett før/under eggløsning nå?

hvordan er det med symptomene, eggløsningstestene/ultralyd/temping osv? Hvor mye tok du og hvilke dager?

Spennende tid dette :)

Jeg har fått en svaaaak eggløsningstest idag, på dag 9....

trippel Pergo dag 3-7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Ikm i slutten av uke 48. Veldig ustabile sykluser, så hvis den blir som før så kansje har ikm i 49.. hvem vet... vet ikke om pergo har noen innvirkning på syklus lengde? Jeg er på dag 19(tror jeg) har testen siden dag 9, men ingen pos el test.

er det mulig at den har kommet før, sånn rett etter mens..?

Jeg har til tider vært kvalm og hadde noen dager med vondt i hodet, eller så må jeg jo si at jeg er ganske hormonell da... :)

Hva slags el tester tar du, jeg har kjøpt de billige på nettet, synes de var vanskelig og tyde, da jeg liksom vil at den skal se posetiv ut..hehe..

kjenner du på kroppen at el er på gang?

dette er forresten min første pergo kur, enkel...

Prøvd lenge?

Skrevet

hei;) jeg er på trippel pergo kur denne pp. dag 3-7. fikk positiv el på dag 8-9 og jeg er idag på dag 24. pga veldig ustabil syklus vet jeg ikke når ikm er. på lørdag hvis jeg følger 28 dagers syklus. men tror ikke det er før dag 35 eller noe sånt;) har hatt mens symptomer de siste 5-6 dagene... stikkninger i magen,ømme bryster ol.... vet ikke hva det betyr siden jeg ikke pleier og få noe spes symptomer før mens... noen som har opplevd noe lignende?

Skrevet

Stikninger og ømme pupper er for mange ett gravidtegn :)

Jeg har Den Stole El-uka denne uka, så skal på ul av egstokkene imorgen, håper trippel&tidlig Pergo har laget mange fine egg til meg :D

Skrevet

Jeg kjøpte billigetester sine både gravid og eggløsning, men kjøpte de i USA og har ultra-early tester, dvs de fanger opp eggløsning tidligere og graviditet allerede etter 6 dager.

Skjønner godt hva du mener med at ELtestene er vriene å tyde, jeg tyder de ltit som jeg vil jeg å, hehe :)

Har prøvd i 2 perioder, og ett år denne gangen. blitt gravid 2 ganger og mista, blæh

Skrevet

Hei VilsågjernehaBIM

Så leit å høre at du mistet..Håper det klaffer fortere enn du aner, i neste uke, er det vi som skriver inn her, jippi, gravid!! hehe.. er lov og tro. tro kan flytte fjell sier de.. :)

Lurer på om det finnes noen billige el tester, som er lettere å lese, som man ikke kan ta feil av...

Når skal du teste...? jeg kjenner det kribler, skulle så gjerne ha gjort det nå.. men er vel bedre og vente, noe jeg har lovet meg denne gangen...

Skrevet

Jeg var til ultralyd idag og hadde minst 8 fiiine store egg som alle var likt utviklet og hun regnet med at flesteparten av de ville slippe om ca 3-4 dager, og jeg måtte holde meg unna sex om jeg ikke var klar for tvillinger denne mnd :D

vi tar det vi får vi, så her skal vi slett ikke holde oss unna noe som helst!

Kommer til å begynne å teste allerede neste helg, jeg har gravi-tester som slår ut svært tidlig som sagt :) MÅÅÅÅ bare vite det :D

Skrevet

OI oi.. så spennende..dette var gøy.. ja heller to en ingen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...