Gjest Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Se min mamma, hun er fin som rosen Alt hva jeg eier det er fint som den Det er fordi jeg elsker alt det fine Og fordi at mamma er min venn Enten hun får Nobelprisen i litteratur eller blir en stadionfyllende megasangstjerne med hundrevis av hits - dette er det fineste jeg har fått fremført av noen noengang.
dårlig ånde Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 jeg sitter og ønsker meg kultur men her er det bare spy som gjelder. og grining.
fumlis og skrikerungene Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Nååå... Blir nesten rørt til tårer her jeg sitter jeg DA.
Piri Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 ååååå, så hærlig! Mi synger bare " mamma datt i renna og slo ut alle tenna...."
Gjest Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Hmmm.... min datter kom spankulerende inn på soverommet i dag tidlig, kravlet opp i sengen, satte seg godt til rette oppå meg, og spydde med midt i tryne.... Kan vi konkludere med at de har forskjellige måter å uttrykke sin hengivenhet på?
FuckFace Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Hehe.. min på 5 synger "Mamma mia, satt på sklia mista puppa oppi suppa"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå