Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #26 Skrevet 18. november 2008 Babyonboard Tiggywinkle Karomamma Gummelillan MSB SKAL være med;-) Attpåklatten:-) Vimsemamma (med litt smøring til snusmumrikken;) Dailis (håper du blir med) Snulder
Babyonboard ;-) Skrevet 20. november 2008 #27 Skrevet 20. november 2008 Uff så synd!! Lenge siden jeg har sett deg :-(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #28 Skrevet 20. november 2008 Babyonboard Tiggywinkle Karomamma Gummelillan MSB SKAL være med;-) Attpåklatten:-) Vimsemamma (med litt smøring til snusmumrikken;) Dailis (håper du blir med) Snulder Ronja har lyst før nattevakten:-) MSB Bestiller du bord da? Tirsdag kl 19-20??? Med forbehold om at vi blir rundt 10plussminus:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. november 2008 #29 Skrevet 20. november 2008 Nå kan jeg bestille bord vet du. For nå er vi 10;-) De ville ikke ta imot bordreservasjon om vi var færre enn 10:-) I går var vi 9, nå er vi 10...
Karomamma Skrevet 20. november 2008 #30 Skrevet 20. november 2008 Strålende!! Jeg kommer litt senere (mellom 20 og 21), men IKKE ta vekk stolen min altså! Vi har ikke barnevakt, men jeg legger snuppelure og stæsjer meg mens jeg venter på at Karopappa skal komme hjem. Og så susser jeg ham på kinnet, stormer ned trappa og kommer jeg som et olja lyn Det skal bli kjempekoselig, gleder meg til å se dere alle sammen!!!!!
♥Snulder Skrevet 20. november 2008 #31 Skrevet 20. november 2008 Jeg gruer meg stort til å dra med bilen til byen... kjører meg jo bort i nabolaget jo:=( Kanskje Ikea bussen går seint....hehehe... Skal på jobb før hanen galer dagen derpå... så det er smart å komme seg hjem i normaltid.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #32 Skrevet 20. november 2008 Om du vil, så kan vi godt møtes et eller annet sted og kjøre sammen ned til byen! Bare jeg slipper å kjøre seightseeing utover natten, for jeg skal også på jobb!
♥Snulder Skrevet 20. november 2008 #33 Skrevet 20. november 2008 Det hadde kanskje vært en mulighet:=) Hvis jeg bare "henger på" så er det mulig jeg finner frem!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #34 Skrevet 20. november 2008 Eller at du parkerer bilen din et praktisk sted utenfor verste stresset og sitter på med oss inn til byen og retur:-) Saken er biff!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #36 Skrevet 20. november 2008 Så bruker vi noen dager på å finne hvilken parkeringsplass som er minst skummel en sen høstkveld:-) Og vi kjører helt til bildøra altså!!! Hva med Grorud el Bryn Senter? Er det steder du kan finne?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2008 Forfatter #37 Skrevet 23. november 2008 dytter sånn i tilfelle flere har lyst til å bli med:-)
Dailis Skrevet 23. november 2008 #38 Skrevet 23. november 2008 Jeg må desverre mede avbud igjen..... Hadde fått ordnet ting, men så kom noe jobbgreier for mannen opp som må prioriteres egentlig.... Desverre. Hadde vært godt med noe sosialt nå kjenner jeg....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. november 2008 #39 Skrevet 24. november 2008 Så dumt da, men vi er der vi... om du skulle få anledning alikevel. Ellers så kommer det nok flere utogspisetreff:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #40 Skrevet 25. november 2008 Skulle til å ringe deg, men leste denne nå! Dumt du ikke fikk det til, hadde vært deilig for deg å bare slappe av og la lattermusklene slippe løs, for det hadde du garantert fått i kveld:-) Men, da blir det heller en annen gang. Hilse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå